Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af marshjns
Hej alle,

Efter mange gode svar på mine spørgsmål fra for et par uger siden, har jeg besluttet mig til at gå efter en 19"-skærm med 1280x1024 i opløsning (altså ikke widescreen).

Men det er jo ikke lige det folk går mest efter, så jeg har svært ved at finde info. Derfor håber jeg I kan hjælpe mig med at finde en god skærm.

Jeg ville gerne kunne spille på den, så den må ikke være for langsom! Billedet skal selvfølgelig også være uden generende fejl osv. Jeg skal ikke photoshoppe ell.lign. Det vigtigste er selvfølgelig at jeg kan se på den uden at den belaster mine øjne.

Her er edbprisers liste over denne type skærme:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... 706=254200

Krydser fingre for nogle gode bud! :)
Af Nicorn
Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide, sidder selv lige nu med en samsung 940bf, som jeg virkelig ikke er tilfreds med. Den kan slet ikke følge med i hurtige spil som f. eks. quake 3.

Jeg må faktisk indrømme, at den bedste fladskærm jeg endnu har set i spil var viewsonics vx922.

Men den er jo efterhånden gammel, men kan det virkelig være rigtigt at der ikke er en bedre på markedet?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Problemet er, at 19" segmentet ikke er populært mere, så derfor laves der ikke så mange skærme i den størrelse. 22" og 24" er der hvor kræfterne lægges.

VX922 markerer nok peaket indenfor 19" skærmene, men LG havde nu også nogle udmærkede modeller i deres L1900 serie, men disse er ikke at finde på markedet længere.