Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af alsoe
Hej

Er der nogen som har erfaring med køb af plasma/lcd tv i Tyskland.. kan se at fx Fleggaard har vildt billige tv, men er i tvivl om det overhovedet kan svare sig eller om der kan være problemer med garanti, manual, sprog på tv´et osv... :s
Brugeravatar
Af kthomsen
Puha, der er skrevet mange indlæg om parallelimport og f.eks. fleggaard.
Prøv at søg ang. parallelimport eller fleggaard.
Brugeravatar
Af Lerchenfeldt
Jeg fik at vide hos "Mediamarkt" i Flensborg, at der inden længe ville komme fladskærme INCL. DVB-C Mpeg 4 i handelen hos dem..

Jeg fik beskeden i slutningen af november, da jeg var en tur forbi..

Du skal dog være opmærksom på, at hvis du kontakter dem, så har skærmene tit et andet model nr. end i DK.

De er dog altid flinke til at svare - også på mail og de taler også dansk, hvis man spørger..

http://www.mediamarkt.de/?z=z2&r=8cafcccc4c054c9f

Mange hilsner - L.
Af alsoe
hej Hej

Tak for jeres svar, jeg vil overveje at løbe i Tyskland tænkte bare at HVIS der nu skulle være pixelfejl fx. var det langt at køre fra Kbh. til Tyskland :(
Af Dolcevitt
Købte i sidste uge et tv hos fleggaard, fik en virkelig fin behandling af sælgeren der flere gange ringede til mig med svar på spørgsmål stillet til ham på mail.

Med mit tv var dansk manual, jeg valgte at tegne en forsikring for fire år for 799 kr. Jeg havde lidt de samme tanker som dig med at der var langt til tyskland hvis der var noget galt.Om ikke andet har jeg betalt for ikkke at skulle ærge mig hvis der viser sig at komme en fejl.

Må sige at jeg var meget tilfreds med mit køb og at handle ved fleggaard, det bliver ikke sidste gang.