Log ind med sociale netværk
08 dec 2008, 11:51
Synes du skal overveje et px81 i stedet, da det kan køre mpeg 4, ca samme pris, og så slipper du for en ekstern boks når der bliver lukket ned for mpeg 2
Tilbagebetalingsprocenten på den slags forsikringer er 60%, hvilket er ufatteligt lavt. Så tag chancen istedet.
Tilbagebetalingsprocenten på den slags forsikringer er 60%, hvilket er ufatteligt lavt. Så tag chancen istedet.
08 dec 2008, 13:32
Nu er DVB-T, paraboler og des lige ikke så relevant, når trådstarter jo har kabel-TV. Det skrives længere oppe i tråden.
08 dec 2008, 20:24
Har hentet det og er vældig godt tilfreds, tak til dem der fik mig overtalt til px80.
Syntes jeg har fået vældig meget billed for små penge.
Dansk manual og det hele, px80ea, valgte at tegne forsikring, om ikke andet har jeg da betalt mig fra en masse ærgelser hvis noget går galt.
Kan kun anbefalde fleggaard, fin service og det gik hurtigt med at få det udleveret.
Syntes jeg har fået vældig meget billed for små penge.
Dansk manual og det hele, px80ea, valgte at tegne forsikring, om ikke andet har jeg da betalt mig fra en masse ærgelser hvis noget går galt.
Kan kun anbefalde fleggaard, fin service og det gik hurtigt med at få det udleveret.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto