Log ind med sociale netværk
21 apr 2006, 00:22
Det ved jeg ikke om der vil, men jeg skal da ikke udelukke det. Det er ikke alle skærme jeg kan tage ind, primært pga. tid.
Men hvis der er en udbredt ønske om en test af skærmen fra brugerne, skal jeg da se hvad jeg kan gøre.
Men hvis der er en udbredt ønske om en test af skærmen fra brugerne, skal jeg da se hvad jeg kan gøre.
21 apr 2006, 00:24
ok dvs jeg laver en afstemning herinde og hvis mange vil se test af den så tester du den 
21 apr 2006, 00:32
Hehe, sjov idé. Ja det kan vi da godt prøve
Men selvom udfaldet bliver negativt, vil jeg da heller ikke udelukke, at der kan komme en test alligevel. Jeg vil bare ikke love for meget uden at have snakket med LG først.
Men selvom udfaldet bliver negativt, vil jeg da heller ikke udelukke, at der kan komme en test alligevel. Jeg vil bare ikke love for meget uden at have snakket med LG først.
21 apr 2006, 00:44
jeg har også set billederne af LG L1980Q Plus. hvor ser den bare lækker ud! den må du også meget gerne teste
skal jeg lave afstemningen eller gør du? fordi jeg kan ikke finde billeder af dem, til at indgå i afstemningen så folk kan se hvilke skærme der er tale om.
skal jeg lave afstemningen eller gør du? fordi jeg kan ikke finde billeder af dem, til at indgå i afstemningen så folk kan se hvilke skærme der er tale om.
21 apr 2006, 00:53
LG L203WT kan der læses mere om her: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... tart_from=&
Der er også nogle billeder.
Lav du blot afstemningen.
Men jeg lover stadig intet. LG er jo dem der har de sidste ord. Men jeg skal nok undersøge sagen hvis der er udbredt ønske om det. Det lover jeg
Der er også nogle billeder.
Lav du blot afstemningen.
Men jeg lover stadig intet. LG er jo dem der har de sidste ord. Men jeg skal nok undersøge sagen hvis der er udbredt ønske om det. Det lover jeg
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto