Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Klaus-
Hej godtfolk..

Det 32" Samsung TV med både DVB-T og DVB-C tuner som er på forsiden af A-Z eller Bilka avisen til 3999,-.

Er det ikke noget nær det bedste tv man overhovedet kommer til soveværelsesbrug i en prisklasse der hedder 0-4000,- .. ?

Det jeg også lægger vægt på er at det købes i anerkendt forretning, med 100% dansk garanti osv. osv..

Hvad siger i?
Brugeravatar
Af Stefan V
Det er en helt udmærket skærm til prisen!
Du bliver nok nødt til at skrive lidt om hvad du skal bruge den til, og hvordan du modtager TV-signaler etc?
Så kan vi bedre hjælpe med gode råd :)
Af Klaus-
Stefan V skrev:Det er en helt udmærket skærm til prisen!
Du bliver nok nødt til at skrive lidt om hvad du skal bruge den til, og hvordan du modtager TV-signaler etc?
Så kan vi bedre hjælpe med gode råd :)
Det er rigtigt, beklager.

Det er til ganske lidt soveværelses brug. Med nuværende analog Yousee signal, men vil i løbet af et år blive skiftet ud til SD signal. Derfor jeg ligger lidt vægt på at der er indbygget dvb-t og c tuner. Jeg ved godt det kun er en lille box, men ser det nu stadig som en stor bonus.

Ligger ca 2 m. fra fjernsynet, og har et nuværende 28" phillips.

Vil nok også blive brugt lidt til tømmermandsfilm eller senaftens film via blue-ray signal læst i min bærbar, kørt over til mit tv gennem et HDMI kabel.
Af TYBO
Lyder lidt som mig...også 2 meter fra en 28" Philips før...købte dog en 37" som er helt perfekt i størrelse / afstand.
Af Frederikwibe
Hvis det er den 3 serie, og det mener jeg det er...
Så vil jeg ikke tilråde dig denne skærm. Bilka har også 32" philips 7603D til ca 4000... Denne er uden C-tuner men du får dig en markant bedre skærm.
Skal det være, så har de også v4500 til ca 5500 som både har et bedre billede og dvb-c/t og mpeg4...