Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej jeg har købt et nyt tv og er som sådan rigtig glad for at jeg endelig fik lettet røven, men når jeg ligger om natten og har set tv og falder i søvn, så vågner jeg gerne lidt efter og slukker det, men bliver så, så pissed over der kommer sådan nogle klinkklonk lyde i like op til 20sek efter, noget man kan gøre ved det og hvorfor fanden sker det? Det er gerne efter jeg har set ting fra computeren på tvet

Vh chefen
Af Fjendbo
Har oss oplevet nogle små lyde med mit Samsung LE40A656.. tror simpelthen bare, det er fordi den køler af .. at varmen muligvis har udvidet nogle komponenter en lille bitte smule ..

Meen min teori holder sikkert ikk helt, så håber lidt på, der kommer nogle kloge hoveder og smider en kommentar .. Vil faktisk oss gerne vide, hvad det skyldes - dog irriterer lydende mig ikk .. Ud fra din reaktion, må lydene oss være højere på dit TV..
Af TYBO
oplevede det også med min 37" Toshiba....men det er aftaget med tiden.

Min 42" Toshiba siger ikke noget.
Af JLA_DK
Nu ved jeg ikke helt hvor meget dit tv larmer, men det er helt normalt at et tv siger et par klik 20-30 sek efter det er slukket. Noget med at det går i rigtig standby på dette tidspunkt. Nok nogle relæer der klikker...
Måske er det der der sker?

Mit Panasonic siger et enkelt klik 30 sek. efter det er slukket.
Af renz
ok jeg synes bare det er mega provo fordi jeg lige er faldet i søvn også ligger mærke til det når jeg vågner igen og ikke kan sove :( men ja det er ikke fordi det er særlig højt eller noget, meeen provo alligevel
Af fhebo
hej renz

Ok vi bytter: Jeg får dit W4500 med "klinke-klanke" og du får min forkølede datter på 4 år der ligger og snorker mellem mig og Fruen så væggene ryster :s

Nej??

Nå ok godt så ... det er som de flinke mennesker siger blot elektronikken der køler ned efter brug. Jeg tror ikke der er noget at gøre udover at få et par ørepropper. :((