Log ind med sociale netværk
01 dec 2008, 16:10
Det kommer vel an på om kanalerne findes i CD normale pakke også. Så vidt jeg kan se, så følger DR og TV2 da med i selv den mindste pakke...
01 dec 2008, 17:18
DVS. at hvis CD IKKE medtager de nye DR kanaler i deres pakke kan jeg ikke se disse via min DVB-T/stueantenne?!!!
Kan man ikke få en eller anden tingest der kan lave det om til DVB-T i MPEG4???
Pluto
Kan man ikke få en eller anden tingest der kan lave det om til DVB-T i MPEG4???
Pluto
02 dec 2008, 08:07
Til radiomand:
Den Sagem 103 HDTV box jeg har er med både MPEG2+4 - så umiddelbart bliver det vel egentligt ikke det store problem...!?
1) Hvis CD tilføjer de nye (antal?) DR kanaler i deres pakke er der intet
problem (men kan de få lov af Boxer?)
2) Hvis de IKKE gør det skal jeg selv tage dem via DVB-T og min stueantenne - men igen - den er MPEG2 - kan man få en "omformer" el lign til mit TVs DVB-T tuner så den kan køre MPEG4?????????
Pluto
Den Sagem 103 HDTV box jeg har er med både MPEG2+4 - så umiddelbart bliver det vel egentligt ikke det store problem...!?
1) Hvis CD tilføjer de nye (antal?) DR kanaler i deres pakke er der intet
problem (men kan de få lov af Boxer?)
2) Hvis de IKKE gør det skal jeg selv tage dem via DVB-T og min stueantenne - men igen - den er MPEG2 - kan man få en "omformer" el lign til mit TVs DVB-T tuner så den kan køre MPEG4?????????
Pluto
02 dec 2008, 09:05
Nu ejer Boxer jo ikke DRs kanaler, så de får næppe eneret på dem. TV2 Zulu kan trods alt også modtages via de fleste udbydere.
MPEG4->MPEG2 CA moduler er annonceret, så planen er i hvert fald at lave sådanne indstikskort.
MPEG4->MPEG2 CA moduler er annonceret, så planen er i hvert fald at lave sådanne indstikskort.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto