Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Morten NP
Jeg står og skal have et nyt TV her inden for længe. Jeg er imidlertid i tvivl om hvilket jeg skal have.

Jeg har følgende krav:

-Godt billede (naturligvis :-))
-DVB-C MPEG 4 tuner
-Flot design
-Pris omkring de 10.000 kr.
- 40-42"

Jeg har kigget på Samsung, men siden der er problemer med at sortere kanalerne er det fravalgt igen.

Derudover er der Sony 40W4500 som er inde i varmen, men jeg synes ikke det ser så pænt ud på billeder (skal se det i virkeligheden i næste uge).

Det andet mærke jeg har kig på er Phillips, men jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvor stor forskel der er imellem deres serier? Hvilken er bedst til pengene og hvad får man i deres dyrere serier; kun det der ambilight lys eller?
Brugeravatar
Af Kasper-Hingebjerg
Sony 40w4500 har et kanon billede og ville være det tv jeg vil vælge.

Men vis det skal være philips vil jeg sige
7403H - 100Hz
7603H - ambilight

Her skal du vælge om du vil have 100Hz eller ambilight, vis du vil have begge dele, skal du have 9603H, men den koster ca. 13-15 kilo
Af Turbo
...
Senest rettet af Turbo 11 feb 2009, 12:01, rettet i alt 1 gang.
Af Morten NP
Okay, det lyder jo ikke så godt med lyden.

Jeg har pt. kabel tv, derfor ville jeg gerne have det indbygget for at undgåe en ekstern boks.

Men det lyder godt at W4500 skulle være et fint tv, det er også nok det jeg hælder mest til, hvis ikke det var pga. designet.
Af JKay
Sonys W4500 serie har backlight problemer. Z4500 skulle ikke ha de samme problemer. Men nogle har været heldige og finde et W4500 uden backlight problemer.