Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af allankvist
Laver denne tråd til erfaringer, links til anmeldelser og information om fladskærme fra [Maviol.dk]
Priserne er meget interessante. F.eks 32tommer plasma-tv med Mpeg4 kompatibel dvb-t tuner for 3500kr
Hvis Mpeg4 kompatibel betyder at det kan modtage fra Boxer-tv - Lyder det umiddelbart som et godt køb!

Jeg tror alle tv af dette mærke stammer fra den kinesiske producent Kings International

Her et link til fabrikkens lcd linje : http://www.made-in-china.com/showroom/u ... log-1.html

Og deres Plasma-linje:
http://www.made-in-china.com/showroom/u ... log-1.html

Dette er den information jeg har fundet om mærket. Håber at der er andre der kan byde ind med interessante oplysninger
Brugeravatar
Af kthomsen
Tja, jeg kender dem ikke. Men personligt har jeg det lidt ambivalent med at købe min fladskærm det samme sted som jeg køber min buskrydder! :D
Af Ponduus
kthomsen skrev:Tja, jeg kender dem ikke. Men personligt har jeg det lidt ambivalent med at købe min fladskærm det samme sted som jeg køber min buskrydder! :D
Eller mine Maviol rullesko for den sags skyld :D

Kender dem heller ikke og kan heller ikke finde noget om dem på trustpilot.dk. Er det en ny forretning?
Af allankvist
He He! I er nok ikke i målgruppen så, men har du haft gode erfaringer med den buskrydder?

Tror det er en ny forretning så en avisannonce fra dem og checkede deres hjemmeside. Tror I man kan stole på trustpilot?
Af Ponduus
Selvfølgelig skal trustpilot ikke tages for Guds gave til internet indkøbere, men jeg bruger den gerne til at danne mig et overblik.

Så ta' den med et gran salt. Det er ikke til at vide om de negative kommentarer kun er sure opstød eller at de positive er skrevet at den pågældende butiks ejer ;)
Af Thor-thor
Kan ikke lige se det attraktive ved Maviol?

En 37/42" skærm koster eksempelvis 5-6000kr som er ca. det samme som et Pana PX80.

Det eneste der så skulle tale for maviol, skulle være Mpeg4 tuneren.

Men det er i min verden langt fra nok til at en fuldstændig ukendt kinesisk-wannabe-plastik-efterlignings-tvskærm skulle være mere interessant end PX80 som er det tv, der får mest ros i prisklassen.