28 nov 2008, 19:31

Hej 
Jeg har nu fået erhvervet mig et Panasonic PX80 og er utrolig begejstret. Desværre er skærmen grøn på dvd´en når den er tilsluttet scartstikket. Jeg har prøvet at sætte dvd til mit gamle fjernsyn og det virker upåklageligt. Jeg har ligeledes forsøgt at sætte dvd´en til via minijack (er det ikke sådan det hedder når man har en hvid, rød og gul ). Det virker fint, dvs lidt dårlig billede, men farverne passer. Det er da vist en fejl ved fjernsynet ik?
 ). Det virker fint, dvs lidt dårlig billede, men farverne passer. Det er da vist en fejl ved fjernsynet ik?

Jeg har nu fået erhvervet mig et Panasonic PX80 og er utrolig begejstret. Desværre er skærmen grøn på dvd´en når den er tilsluttet scartstikket. Jeg har prøvet at sætte dvd til mit gamle fjernsyn og det virker upåklageligt. Jeg har ligeledes forsøgt at sætte dvd´en til via minijack (er det ikke sådan det hedder når man har en hvid, rød og gul
 ). Det virker fint, dvs lidt dårlig billede, men farverne passer. Det er da vist en fejl ved fjernsynet ik?