Log ind med sociale netværk
25 nov 2008, 10:17
Prøv at forelægge dine priser.. tapeconnection plejer at kunne trylle... temmeligt meget endda :-( har jeg fundet ud af.
25 nov 2008, 11:20
Jeg har desværre også hørt en del skidt om Getmores reklamation. Så jeg tror heller ikke at det bliver der.
Jeg kan se at de har det til 6.489,00 hos Dansk IT lager. Det er et firma jeg ikke har hørt andet end godt om. Det er med dansk menu og dansk manual, så man kan vel regne med at det ikke er parrallel import.
Jeg er sikker på at det ikke er samme gode service og support som hos Tapeconnection, og den slags koster naturligvis ekstra.
Alt i alt er det vel et spørgsmål om hvad man vil betale for sikkerhed. Hvis der er noget galt med fjernsynet er jeg sikker på at man er glad for at man betale 1500 kroner ekstra for hurtigt at få det repereret, men hvis fjernsynet bare spiller, kan man jo så ærge sig over at man ikke købte det billigt.
Jeg beklager stave og kommafejl, det skulle lige gå lidt hurtigt.
P.s. Jeg så forresten at man hos Tapeconnection i denne uge får et gratis vægbeslag med i prisen. Jeg tvivler dog på at de kommer og hænger det op for dig
Jeg kan se at de har det til 6.489,00 hos Dansk IT lager. Det er et firma jeg ikke har hørt andet end godt om. Det er med dansk menu og dansk manual, så man kan vel regne med at det ikke er parrallel import.
Jeg er sikker på at det ikke er samme gode service og support som hos Tapeconnection, og den slags koster naturligvis ekstra.
Alt i alt er det vel et spørgsmål om hvad man vil betale for sikkerhed. Hvis der er noget galt med fjernsynet er jeg sikker på at man er glad for at man betale 1500 kroner ekstra for hurtigt at få det repereret, men hvis fjernsynet bare spiller, kan man jo så ærge sig over at man ikke købte det billigt.
P.s. Jeg så forresten at man hos Tapeconnection i denne uge får et gratis vægbeslag med i prisen. Jeg tvivler dog på at de kommer og hænger det op for dig
25 nov 2008, 11:53
Turbo skrev:HeyDe tal, jeg skrev, har jeg fra Panasonics eget produktblad. Det er jo kun glædeligt, hvis de bruger mindre strøm end angivet...![]()
Min energimåler (den lille grønne fra Ide Line) siger ca. 60 watt mindre gennemsnits forbrug på mit 42PZ80E end du skriver - Hvad der er rigtigt og forkert skal jeg ikke kunne sige noget om.
''This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence.'' - Homer Simpson
25 nov 2008, 11:57
Axis skrev:Jeg har desværre også hørt en del skidt om Getmores reklamation. Så jeg tror heller ikke at det bliver der.Altså, jeg tror ikke du finder et bedre tilbud end det som Yakken skrev tidligere. ComputerCity har TH-42PX80 til ufatteligt billige 5999 kroner. ComputerCity ligger jo lige på hjørnet af Ringgaden og Silkeborgvej, så meget tættere kan man vist ikke komme på, og såvidt jeg husker kan man bestille produkter til afhentning.
''This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence.'' - Homer Simpson
25 nov 2008, 14:01
Har nu bestilt fjernsynet ved Computersalg.dk, som jeg har gode erfaringer med, både i forhold til køb og reperationer. De kører i øjeblikket kampagne, så jeg fik et Panasonic 42" TH-42PX80EA med Dansk garanti og support for 6300 kr (inkl fragt).
I skal have tak for råd og vejledning. Jeg havde aldrig fundet det rette tv uden jer.
I skal have tak for råd og vejledning. Jeg havde aldrig fundet det rette tv uden jer.
25 nov 2008, 15:17
Modeller med kun ét ciffer (f.eks. PX7 eller PZ8) er Panasonics skrabede modeller. Man kan argumentere for, at de nok alligevel er bedre end så meget andet, men efter min mening mister man for meget, især ifm. billedbehandling, ift. de større modeller.
25 nov 2008, 15:22
Er det ikke blevet slået fast at PZ8 har V-real 3 engine, ligesom PZ80 og kun afviger på tilslutningsmulighederne?
26 nov 2008, 12:38
yakken skrev:Er det ikke blevet slået fast at PZ8 har V-real 3 engine, ligesom PZ80 og kun afviger på tilslutningsmulighederne?Det er sikkert rigtigt (og Panasonic.dk skriver det også), men jeg talte i al almindelighed. Måske skal de have knaldet deres aktuelle tv af, før skiftet til NeoPDP sker...
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto