Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Prisen får ganske givet et hak opad pga. den eksterne medieboks, som er et ret nyt tiltag, som vi får en del mere at se til fra flere producenter i år.

Jeg har ikke selv fået kigget så meget på billedkvaliteten, men har dog set Tv'et på nogel messer. Designmæssigt er det i min mening ret spændende.

Hvis jeg ikke husker meget galt, så kan du se Tv'et i Fona 2000 på Strøget.

Jeg satser desuden også på at få Tv'et ind til test, men jeg har ikke hørt nærmere fra Philips endnu.
Af Pivo
Tak, det var hurtig respons. Det kan være jeg lige skal forbi FONA for at se nærmere på det. Synes det ser meget fornuftigt ud, designmæssigt, men vil ikke rigtig bruge pengene på det, hvis skærmen ikke følger med. Men glæder mig til at læse mere herinde, når/hvis I får det til test.
Af Pivo
TV'et har skam interesse, men kan få et nyt (selvom det der nu også er nyt) til ca. samme pris, og evt. lidt under... så tror jeg napper det i stedet, hvis altså skærmen lever op til forventningerne :)
Af hh0207
Har set det på tyske hjemmeside for 14.000 nyt. Så det er måske værd at tjekke ud. Syntes godt nok det er lækkert at det er så tyndt. Så pakker man jo bare boksen væk.
Af Pivo
Jeg må give min forhandlerkontakt ganske ret. Billedet er ganske enkelt for skuffende endnu. Så efterfølgende på en af deres topmodeller 9803 og det var ekstremt så stor forskel der var (det var samme signal).