Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

ret omdiskuteret emne efterhånden...

Philips Brilliance 200W6CS eller Viewsonic VX2025wm eller noget helt andet...

dog er det disse to skærme som for mig ser ud til at være de mest attraktive... dog fanger S-ips panelet i philipsen mig lidt.. det lyder for mig som det mest optimale (til mit surfing og photoshop-leg plus lidt film)

prisen er på de ca 3500.- hvad jeg har råd til at spendere.. eller.. har råd til 2000 vel.. men man har vel altid lidt ekstra til stort grej :D

men.. nogle som har nogle erfaringer med Viewsonic VX2025wm ?
syntes designet på philipsen ser ud til at være lidt kedeligt, og der virker til at være lidt rod omkring modellerne osv...

brok jer blot hvis i er trætte af emnet ja :P

link: phillipsWebpage Title
viewsonicWebpage Title
Af koolind
tror det eneste jeg forstår af det er at den har fået fuld stjerner.. heh...
og det lyder godt... kom endeligt med en lille anmeldelse :)
Af kagemand
Tror sørme mig og koolind står lidt i samme situation :)

Jeg ville også blive meget glad, hvis Peter gad og lave et lille mini-review af skærmen.

Jeg ved ikke helt med panelet i ViewSonic'en (er det ikke P-MVA?), jeg hælder også mest til at få en skærm med IPS-panel.
Af kagemand
I øvrigt. Hvis du vil forstå bare lidt af det der står i de franske reviews, kan du jo bruge babelfish og få det oversat til engelsk. Gør det da noget nemmere...

www.babelfish.altavista.com
Af koolind
kagemand... jo viewsonicen er med P-MVA... men det er jo heller ikke så slemt... selvom jeg syntes IPS lyder mere optimalt... til gengæld er designet fedt på den...
Af koolind
pubetter - har du modtaget din viewsonic så vi kan høre lidt ? :) venter stadig spændt imens jeg prøver at bestemme mig...