Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dk_akj
Hej,

Jeg så i aftes en fodboldkamp på TV'et i køkkenet på TV2 via DVB-T.
Det var en forfærdelig oplevelse, det var ligesomom det hele klumpede sammen og slet ikke foregik let og flydende som sådan noget jo skal.
Jeg går ud fra at det er mit TV der er deffekt på en eller anden måde ?? Hvordan så det ud på jeres TV ?? ;-)

Mvh
Anders
Brugeravatar
Af jakobdam
Jeg hørte desværre kun lyden fra kampen (som min kæreste sad og så på mit Sony 46W4220) via DVB-T, men hun siger det så superfint ud.

Dog kan det være du har haft dårlig modtagelse af dit DVB-T signal lige under kampen - eller generelt.

Din skærm burde have en menu under digitale indstillinger, der viser dig signalstyrken. Prøv at kigge på den...

Jeg har købt en DVB-T forstærker, idet jeg bor lige overfor Aalborg Sygehus Nord, og den store klods beton stjæler alt mit signal :( ... med forstærkeren hjælper det en hel del (meget!) men jeg skal indimellem lige over og tune lidt på den.
Af dk_akj
Ahh, det viser sig simpelthen at det var selve fodboldkampen der var dårlig, de der så det live syntes heller ikke spillet flød som det skulle ;-)

Anders
Brugeravatar
Af jakobdam
Kæft jeg er langsom i dag :D - nå jeg kan berolige mig selv med, at jeg skrev mit indlæg før jeg havde fået min morgenkaffe - en ting jeg aldrig mere vil gøre... (først kaffe, DEREFTER tag på arbejde og SÅ kaffe igen og tænd pc... og tage tøj på...) ^_^

"Så ta da og fang bolden, målmand! Fucking Adidas-sko med 60ms input lag..."
Af dk_akj
Hehe, jeg kunne slet ikke lade være, den lå jo lige til højrebenet ;-)