Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bleze
Problemer? Det er en ekstra feature i forhold til andre, så man slipper for en extern harddisk recorder
Af JU
Jeg tænker bare på, hvis harddisken går ned og iøvrigt kvaliteten af en sådan harddisk. (støj, levetid etc.)

Ved du iøvrigt om resten er "indmaden" er identisk med PG6000? Det burde den jo være, men det er lidt svært at gennemskue de steder jeg har læst!
Af Nord
Du kan prøve at gennemlæse PG6000-tråden under anmeldelser.

Der har Niels skrevet en del om sine oplevelser med PG6900.

Så vidt jeg husker er de ikke helt identiske. PG6900 mangler vidst den nye GUI, eller i det mindste nogle af de indstillingsmuligheder der findes på PG6000.
Af JU
Tak, har læst indlægget og det var lidt det jeg anede. Netop indstillingsmulighederne var jo en af styrkerne ved LG'en.

OK, så bliver det ikke det!

Udseendet har fra starten vundet over fornuften (som sagde Panasonic), så jeg har bestemt mig for et LG! Er der nogen grund til at betale 1000 kroner mere for PG6000 fremfor at købe PG3000?
Af bleze
Jeg har et PG7000 hvor IR er stort set forsvundet i forhold til før. Det er nice :) Sort niveau kunne dog godt være bedre men sort er ikke alt for mig
Af telum
PG7000? Mener du lg7000 der er et lcd? Jeg kan ikke finde et PG7000 nogen steder?

EDIT: jeg kiggede efter en 42"-version og de findes kun i 50 og 60" åbenbart :)