17 apr 2006, 20:46
Jeg har fødselsdag i morgen og jeg ved jeg får en del penge, som jeg så vil bruge på en 20" fladskærm.
Jeg spiller lidt, så jeg kigger en del på responstider.
Længe har jeg kun haft Samsungs 204B i kikkerten, men pludselig ser jeg at NEC er kommet med et spændende alternativ - det er nemlig baseret på IPS !
test af 20WGX2
EDBpriser
Her står bl.a.
Prisen ligger nogle hundrede over 204B, til gengæld er NECen widescreen (det er et minus i mine øjne ;-)
EDIT: og et mins mere. De har desværre valgt at putte det dersens glossy film på - det er jeg så absolut heller ikke pjattet med!
Jeg hører selvfølgelig gerne hvis der er nogen der har erfaringer med dyret :-)
Jeg spiller lidt, så jeg kigger en del på responstider.
Længe har jeg kun haft Samsungs 204B i kikkerten, men pludselig ser jeg at NEC er kommet med et spændende alternativ - det er nemlig baseret på IPS !
test af 20WGX2
EDBpriser
Her står bl.a.
The IPS (at 6ms) is equivalent in games to the 2ms TN and still benefits from the widest viewing angles. What a great deal!Jeg har indtil videre udsat købet af skærm, indtil jeg finder lidt mere om den NEC, med det lyder da spændende.
Prisen ligger nogle hundrede over 204B, til gengæld er NECen widescreen (det er et minus i mine øjne ;-)
EDIT: og et mins mere. De har desværre valgt at putte det dersens glossy film på - det er jeg så absolut heller ikke pjattet med!
Jeg hører selvfølgelig gerne hvis der er nogen der har erfaringer med dyret :-)