Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BC
Hej Samsungdk.

Ved du hvor når jeg kan købe den Samsung Dongel til serie 8 fjernsyn så jeg ikke behøver føre ledning til fjersynet for at bruge de funktioner som RSS og DLNA ? Jeg kan se at man kan få den i U.S.A for 35 $

Hilsen Bo
Af samsungdk
BC skrev:Hej Samsungdk.

Ved du hvor når jeg kan købe den Samsung Dongel til serie 8 fjernsyn så jeg ikke behøver føre ledning til fjersynet for at bruge de funktioner som RSS og DLNA ? Jeg kan se at man kan få den i U.S.A for 35 $

Hilsen Bo
Hej

Vedr WiFI donglen så er det noget vi arbejder på. Og vender tilbage ASAP.
Vedr WiFi Donglen så kan den kun bruges til Info Live og ikke DLNA.
DLNA skal connectes via Internet kabel. Jeg har sat min LE52A866 om med det og det virker helt vildt godt.

DLNA4Ever

i
Af andersr
Hvorfor _skal_ dlna connectes via et kabel, det lyder som om det er et valg, og ikke en teknisk begrænsning?

Værdien af dlna vil være så meget større hvis tv'et kan connecte trådløst til ens medier.
Af samsungdk
andersr skrev:Hvorfor _skal_ dlna connectes via et kabel, det lyder som om det er et valg, og ikke en teknisk begrænsning?

Værdien af dlna vil være så meget større hvis tv'et kan connecte trådløst til ens medier.
Hej A

DLNA er stadig nyt, og måske i fretiden kommet det til at være trådløst. HUsk Samsung er den eneste nu der har DLNA der virker med DIVx, Mp3 og Jpeg.

N