Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SurfBoy
Da dette forum er først og fremmest er for og modereret af tilhængere af visse produkter, Panasonic Plasma (fortrinsvis 42PX80) og visse teknologier (f.eks for fans af Ca-modul kort istedet for HD-bokse), så har jeg bestemt mig for at jeg ikke gider mere.

Folk der taler/skriver mod strømmen bliver mødt med en overvældende masse kritik der ikke har meget med den pågældende tråd at gøre og når tråden derefter kører af sporet vil man ikke se i øjnene at det IKKE er de folk der taler/skriver mod strømmen der er problemet men alle de der møder med den overvældende strøm af kritik der hovedsagligt afsporer tråden.
Når man forsøger at "hinte"/påpege at moderator også er en del af problemet risikerer man at få sit indlæg fjernet og man er egentlig ikke interesseret i at indse hvem og hvad problemet egentligt består af men snakker bare om finger-pegning istedet for - hvilket jo også er lidt nemmere end at se sin egen andel af problemerne.

Nåh ! men hvis nogen når at læse dette indlæg :
så er jeg den der er skredet for jeg gider ikke spilde min tid på sådan noget her.
Kanske at jeg ikke er fejlfri - men jeg gjorde mit bedste trodsalt.

SurfBoy
Af martinlk
Jeg kan bestemt ikke påstå jeg er enig med dig, SurfBoy. Men eftersom du har forladt dette forum, er der ikke nogen grund til at diskutere videre.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du hentyder til den ene tråd jeg har slettet, så har det intet med dine faglige indlæg at gøre. Dine indlæg kører meget hurtigt af sporet og går over i emner der ikke hører hjemme i trådene og i ét tilfælde har jeg derfor slettet indlægget - og du blev endda advaret på forhånd.

At fortsat beskylder mig for fanboyisme må altså stå for egen regning. Du læser hvad du vil og lægger nok lidt for meget i tingene, når man tilføjer noget til dine indlæg.
Af Thor-thor
Kun mig der kommer til at tænke på, spøgelsesbilisten på motorvejen, der sidder og bander over alle de idioter, der kører i det forkerte spor :)
Af Consulten
Thor-thor skrev:Kun mig der kommer til at tænke på, spøgelsesbilisten på motorvejen, der sidder og bander over alle de idioter, der kører i det forkerte spor :)
Nej, bestemt ikke. Havde præcis den samme tanke. ;)
Af xprezz
Jeg er helt enig med surfboy. Gang på gang ser man at der bliver lavet en post hvor afsenderen har undersøgt sagerne og fundet frem til et par modeller de ønsker feedback på. Til trods for at panasonic ikke er blandt disse modeller bliver det altid svaret. Panasonics plasma tv er rigtig gode og har et fremragende billede men det er ikke nødvendigvis det rigtige valg for alle. Vælg at respekter dette og svar indenfor de rammer der bliver spurgt eller undlad at svar!

My five cents
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Du har været fremme i skoene SurfBoy, men du må acceptere, at dette forum er bruger-styret og stemningen derfor er input fra mange fronter.

At du ikke mener, at f.eks. PX80 er en god skærm, berettiger ikke til at gå personligt til angreb på forummets andre brugere. Dine holdninger er meget velkomne, men de skal serveres i forummets rette ånd, som tilsigter en åben diskussion uden personlige tilnærmelser.

Al input accepteres naturligvis med kyshånd, så længe den er saglig og relevant for emnerne. Du har mange gode pointer, men ligesom du har en holdning til tingene, så har mange andre også en holdning herinde.

Du skal stadig føle dig meget velkommen herinde, men vi har desværre måtte se os nødsaget til at moderere en smule i aktiviteten, fordi den til tider kom lidt ud på et for personligt sidespor.
Jeg bakker i øvrigt 100 % op om yakkens valg.
Vi moderer ikke for at genere; vi gør det for at holde forummets standard høj og saglig, ligesom vi ønsker at det er et rart sted at være.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
xprezz skrev:Jeg er helt enig med surfboy. Gang på gang ser man at der bliver lavet en post hvor afsenderen har undersøgt sagerne og fundet frem til et par modeller de ønsker feedback på. Til trods for at panasonic ikke er blandt disse modeller bliver det altid svaret. Panasonics plasma tv er rigtig gode og har et fremragende billede men det er ikke nødvendigvis det rigtige valg for alle. Vælg at respekter dette og svar indenfor de rammer der bliver spurgt eller undlad at svar!

My five cents
Den del af Surfboys holdning kan vi heller ikke argumentere imod, men det er heller ikke det som er omdrejningspunktet lige nu. Forummet er helt åbent, men fordi man ikke er enig i andres synspunkter, nytter det ikke at sætte sig ned og surmule. Kæmp din kamp på et sagligt niveau, men lad det ikke blive personligt.
Brugeravatar
Af kthomsen
Jeg vil lige undskylde over for hele dette forum, at jeg var med til at køre trådene lidt af sporet, men jeg følte det nødvendigt at modargumentere Surfboy's angreb af mig selv og andre, der bruger tid på at være medlem af disse fora, for at få hjælp og hjælpe andre med facts.

Som jeg forsøgte at forklare ham i en tråd ved jeg ikke hvordan jeg skal rådgive om (skønhedsværdi x indgange x billedkvalitet x lydkvalitet x tuner). Det må være op til folk selv at vide hvad der er bedst for dem selv. når jeg har rådgivet om hvad der bliver anset for at være billedmæssigt bedst, i en prisklasse eller af alle, eller for den sags skyld lydmæssigt på en fladskærm (men det bliver der aldrig spurgt om). 8)

Jeg må sige jeg er lidt uforstående overfor surfboys angreb på alle der bare nævnte en panasonic skærm. Men som han selv kommenterede igen og igen, så forstod vi ham ikke.........Minder mig lidt om en titel på en gammel film jeg har set...."Thomas - et barn du ikke kan nå." O_O
Af thomit
Kan bare henge meg på kthomsen her; men nå når vedkommende ikke lenger er her og kan svare for seg, synes jeg vi skal la temaet ligge.