eliassorensen skrev:Der er også en 22" udgave med 1920x1200 (T22P), dog har den "kun" 5ms response tid. Men vil der i det hele taget kunne ses forskel på 2ms og 5ms responsetid?
Ville de omkring 400kr ekstra for den ekstra opløsning være givet godt ud?
Først skal jeg lige gå tilbage til T220 , og bevare mit eget spørgsmål , T220's DVI indgang understøtter, ifølge
Samsung's specifikations side HDCP !!! - Beklager , det er somme tider mange ting man skal undersøge for at søge at gi' folk et (forhåbetntligt) godt råd .
Omkring det med respons tiderne så er det svært at gennemskue. Jeg kunne jo sige at du sidder med en b(l)ærbar computer med et "512mb GeForce 7600" så er det jo nok begrænset både af processor o.s.v. hvilke "Frame rates" du vil kunne komme op på. Men ærligt talt , det der med Frame Rates og Skærm Respons hastiheders indflydelse på Gaming er mest noget som "First person Shooter" spilllere og andre "vilde gamere" går op i og det er altså ikke min "bold gade".
Der udover kompliceres det hele også af at hvis du studerer Samsung monitorerne så har en del noget de kalder "RTA (Response Time Accelerator)" hvilket vil sige at du kan når du vil "game" stille skærmen til at være med en hurtigere respons tid end "normalt" (så at en 5ms kan være hurtigere end 5ms !!!)
Og det gælder altså også for 220P'eren !!
Der er også en
T240 (på edbpriser) med hele svineriet (1920X1200 , HDMI , DVI og D-Sub) , men sjovt nok står der igen angivet at der er HDCP på DVI'en men der står intet om der er HDCP på HDMI'en (????)
Også
T240'eren har det de kalder "RTA (Response Time Accelerator)"
eliassorensen skrev:Skal lige nævnes at jeg arbejder på en HP bærbar computer med 512mb GeForce 7600 grafikkort. Vil det i det hele tage kunne trække den høje opløsning, eller skulle jeg bare holde mig til 1680x1050?
Med hensyn til det med opløsningen på din b(l)ærbare så ved jeg ikke hvad dit grafikkort har af indstillings muligheder for eksterne skærmes opløsning, men :
a) Det kan jo godt køre med en højere opløsning når du arbejder med grafik end når du "gamer"
og
b) Jeg ved som sagt ikke om og ifald hvor meget bedre/nøjagtigere et billede det vil give hvis du har en høj-opløsnings-skærm og sender et billede ind i mindre opløsning - det bliver du nød til at spørge andre om for jeg har ikke eksperimenteret nok. Men jeg kunne altså godt forestille mig at en skærm med bedre "native" opløsning ville give et mere nøjagtig billede ved eventuelle lavere opløsning - men spørg nogen andre om det.
M.v.h.
Surf
Boy