SurfBoy skrev:thomit skrev:SurfBoy, er du klar over at ditt "godt forsøk, men ikke korrekt!" virker ganske arrogant?
"Godt forsøk, men jeg er totalt uenig" ville vært bedre... og, prøv å unngå alle de utropstegn, store og fede bokstaver du ynder å bruke, vær så snill. Det er og blir en uting når det brukes så mye og ofte som du gjør i et forum som dette.
Er ikke ute etter en ny "krig", det er bare et velment råd til deg, hvis du fremover kommer til å skrive innlegg her inne.
Well ! - either I "got a chip on my shoulder" OR perhaps you should all just try to relax (which is it ???) and leave some room for others not just like you.....
But Thanks for the advice Pal !
Walk a mile in my shoes and see how you would behave !!!!!!!!!!!!!!!!!
Kind regards
SurfBoy
Jeg skal prøve å forklare hva jeg mener.
Når man bruker store bokstaver, avslutter sine setninger med utropstegn osv., så vil det gjerne av leseren oppfattes som at skribenten roper til en - og ingen liker at noen roper til en, når det er helt unødvendig.
Da blir nyansene i ens innlegg gjerne skadelidende.
Hvis en mann står og roper meg opp i ansiktet, mens han prøver å fremføre sine argumenter, så vil disse argumenter - i hvertfall nyansene i det - gå meg hus forbi. Jeg vil først og fremst kun oppfatte at det er en mann som står og skriker meg opp i ansiktet.
Det er rett og slett dårlig kotyme i et debattforum.
Javisst skal man ha sin egen stil når man skriver dine innlegg, og føy gjerne til litt humor og ironi, det er ingenting galt med det - men hvis poenget eller poengene i ens innlegg blir skadelidende, så kan man kanskje tone det ned en bit?
Jeg ser at du noen ganger har klaget på at folk ikke formår å oppfatte hva det er du egentlig sier, i noen av dine innlegg, SurfBoy - kan det måske være at din stil kan ha litt å gjøre med det? Hvis du vil bli oppfattet korrekt, har du da ikke et ansvar for å gjøre dine innlegg så klare og "to the point" som mulig?
Dette er ikke et personlig angrep - det kan se ut som om du mener det er - det er et oppriktig råd fra en som frekventerer diverse forum rundt om på nettet, over hele verden, og som har gjort det i årevis - og jeg mener derfor å vite hva jeg snakker om 8)