Log ind med sociale netværk
16 nov 2008, 17:24
amogensen skrev:Kun i Fona - så nej ikke rigtig. Men køber den i morgen, er kvaliteten ikke god nok får de den tilbage inden for 14 dage.Hvis du har mulighed for det må du meget gerne give en tilbagemelding i denne tråd omkring dine erfaringer.
17 nov 2008, 17:13
Var i El-giganten kl. 10.30 og fik at vide at de først fik dem på lager sidst på måneden. Forklarede at de var i deres tilbudsavis og fik så svaret, "jamen vi har jo også haft åbent i halvanden time" som om alle apparaterne var blevet solgt på så kort tid... Er 100% sikker på at El-giganten ikke havde et eneste apparat på lager. Så nu kunne jeg så forudbetale og så få mit fjernsyn om 14 dage. No-thanks. Søger videre og køber måske til hos getmore til 4779 kr. istedet.
17 nov 2008, 17:35
Det var da en halv træls oplevelse. Egentlig underligt for jeg tjekkede deres hjemmeside i formiddags og der kunne jeg se at modellen var på lager i hvert fald tre forskellige butikker. Hen på eftermiddagen var den ikke på lager længere i selvsamme butikker. Så regnede egentlig med at det var fordi den var udsolgt. Den står iøvrigt til at være på lager i deres online butik.
Skal lige siges at jeg ikke har været nede i en butikkerne for at købe modellen...men overvejer den stadig kraftigt.
Vh
Nielssp
Skal lige siges at jeg ikke har været nede i en butikkerne for at købe modellen...men overvejer den stadig kraftigt.
Vh
Nielssp
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto