Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MaxBST
Hej alle!

Jeg leder efter et 42" full HD tv til under 7000 kr. Jeg har læst meget godt om Toshiba her på forummet. Men denne model (42XV555DG) kan jeg ikke læse om andre steder end Toshibas hjemmeside.

Det koster pt. 6200 kr. hos Proshop. Det virker billigt da man til den pris ellers kun kan få Mirai og lignende hvis man vil have 42" Full HD. Er der nogen der ved om dette TV lever op til Toshibas gode ry ?

http://www.dvdpriser.dk/Products/Listpr ... earchArea=& Soegeord=
MaxBST skrev:Hej alle!

Jeg leder efter et 42" full HD tv til under 7000 kr. Jeg har læst meget godt om Toshiba her på forummet. Men denne model (42XV555DG) kan jeg ikke læse om andre steder end Toshibas hjemmeside.

Det koster pt. 6200 kr. hos Proshop. Det virker billigt da man til den pris ellers kun kan få Mirai og lignende hvis man vil have 42" Full HD. Er der nogen der ved om dette TV lever op til Toshibas gode ry ?

http://www.dvdpriser.dk/Products/Listpr ... earchArea=& Soegeord=
Jeg syntes at Toshiba er lidt problematiske i den forstand at det er svært at få fat i download-bare manualer så at man kan sætte sig ind i hvad det egentlig er for noget.
Jeg havde engang kig på et Toshiba 32" som lod til at have en udmærket PC indgang (det lykkedes for mig at grave en manual frem trods alt).
Ellers jeg ved ikke hvilken hjemmeside det er du har set oplysninger på, men her er lidt link.
Toshiba 42XV555D's engelske hjemmeside .
Toshiba 42XV555D's engelske "pdf flyer" .
Her kan du stille spørgsmål direkte til Toshiba Japan . (behøver ikke installere japanske font - siden er på engelsk)
Her er 1 forum tråd direkte dedikeret til Toshiba Regza XV serien , du kunne evt. prøve at spørge der . (de taler også om Toshiba 42XV555D )
Her er en anden forum tråd direkte dedikeret til Toshiba 42XV555DB , du kunne evt. prøve at spørge der . (men lige denne tråd lader til ikke at komme nogen vegne.

M.v.h.

SurfBoy
Af MaxBST
Tak for researchen! Jo mere jeg læser, jo mere er jeg overbevist om at der er meget tv for pengene iToshibas 42XV555DG. Lidt kedeligt kabinet, men til den pris er det ikke så vigtigt. Jeg skal bare have min. 42", Full HD, VGA tilslutning og en rimelig fornuftig billedkvalitet. - Og så må det gerne koste under 7000kr.