14 nov 2008, 22:47
men omkring det med 656'eren syntes jeg bare at det er vildt så meget prisen svinger og har bevæget sig.
Da jeg fik min LE40A656'er stod den til 12.995 kr. hos EL-Giganten og nu fåes samme for 10.899+porto hos Happii.dk og jeg har endda set at de har LE40A656 på tilbud hos Wupti.dk til 7.699 kr. FRIT LEVERET - men jeg nægter umiddelbart at tro at det er en model med Samsung Nordic DK garanti til den pris.
Samme sted kan du også finde Sony KDL-40W4000 for 8 kilo MED MPEG4 , og med hensyn til Sony så praler Wupti med at de er autoriseret Sony forhandler og at det er Danske modeller !!!
M.v.h.
SurfBoy
Senior03 skrev:Jeg ville aldrig kaste ekstra penge ind bare for design x.x (lidt ironisk eftersom mit første valg var a656'erenDet med (tillægs)forsikringen aner jeg desværre ikke noget om ,) jeg er ikke på det økonomiske niveauet til at lave sådanne et køb, men håber da det ændrer sig snart
![]()
Jeg var lige henne i el giganten for at kigge lidt og så at de havde et par demo varer på tilbud, der var ik rigtig noget galt med dem andet at de intet garanti havde, ville det være muligt at tegne en forsikring selvom det er "brugt"?
men omkring det med 656'eren syntes jeg bare at det er vildt så meget prisen svinger og har bevæget sig.
Da jeg fik min LE40A656'er stod den til 12.995 kr. hos EL-Giganten og nu fåes samme for 10.899+porto hos Happii.dk og jeg har endda set at de har LE40A656 på tilbud hos Wupti.dk til 7.699 kr. FRIT LEVERET - men jeg nægter umiddelbart at tro at det er en model med Samsung Nordic DK garanti til den pris.
Samme sted kan du også finde Sony KDL-40W4000 for 8 kilo MED MPEG4 , og med hensyn til Sony så praler Wupti med at de er autoriseret Sony forhandler og at det er Danske modeller !!!
M.v.h.
SurfBoy
------------------------
------------------------
------------------------