Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sklent
Hej var inde og se det nye SONY KDL40W4730 den anden dag ret lækkert.
Men Sony KDL-40W4500 skulle vist ligne det en del.
Nogen der kan fortælle mig hvad forskellen lige er ?

Og ps skulle i ud og købe et nyt tv til hovedsaligt alm tv men også tvout fra pc`en ville dette ikke være noget af det mest optimale til prisen ?

På forhånd tak
Af sklent
Ingen der har noget kendskab til den nye skærm ser jeg :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ofte så får kæderne nogle modificerede versioner af et givent TV, hvor der eksempelvis er en metalkant, en nuance af plasticfarven eller lign. til forskel og for at man skal kunne kende forskel, så får den et lidt andet modelnummer. Mit gæt er at 4730 er identisk med 4500, men med en mindre designmæssig variation.
Af sklent
Ok tak, er det jo bare at vælge den billigeste.
Af renz
http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... Specs=true <- kan det passe, som det står her under Hifipriser.dk at den ikke har mpeg4 tunere, selvom det står på sony.dk.

Jeg tænkte på om det er noget i samme stil som med nogle af samsungs modeller ikke har nogle tunere i nogle lande?

For ellers ville jeg også bestille det til 9k, men gider ikke uden mpeg4 tuner :(
Af sklent
Godt spørgsmål, lige kigget lidt på nettet. For europe it definitely has MPEG-4 tuner but seems like sony UK removed it.

Så ser ikke umiddelbart ud til alle har det
Af sklent
Skrev lige en mail til sony, deres svar

Tak for din henvendelse til Sonys tekniske support.

W4500 modellen har MPEG-4 både i DVB-T og DVB-C. Jeg kan kun svare før de TVs som levereres i de nordiske lande. Men det plejer till at være det samme i hele EU.