Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sommer
Hejsa folkens,

Jeg skal til at have Yousee, men får deres programpakke GRATIS i digitalkvalitet indtil nytår. Dog forudsætter det at jeg lejer en boks eller køber et kort (i dette tilfælde uden abo.) og så koster sådan en kortlæser 995.

Det er jeg sikker på kan gøres billigere, så jeg kan slippe med de 200 kroner i kortafgift først.

Hvad for et kort skal jeg købe? Det skal naturligvis passe til mit fjernsyn, Sony W4000 samt have MPEG4 og hvad der ellers skal til for at se digitalt tv samt HD kanaler.

På forhånd tak :)
Af Sommer
Jeg kan da UMULIGT være den eneste der har haft dette problem? Gider bare ikke bestille katten i sækken for at finde ud af at det ikke virker.

Heeelp! :)
Af Phrank
Jeg har også lige købt et 40w4000 og synes også det kunne være dejligt med noget digitalt tv.

Hvis nu jeg køber det kort du linker til i link nr 2, kan jeg så se digitalt tv så snart jeg har sat det i, eller skal jeg igennem yousee først, som jeg ser det kun er ude efter alle mine penge:D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du får ikke digitale kanaler før du betaler for dem hos Yousee. Du skal have et dekoderkort, som skal sættes i den kortlæser jeg linker til, og den kan kun fås ved at bestille den hos Yousee. Kortet koster 199 kr. halvårligt.

Du kan se priserne i det første link jeg gav.
Af Phrank
Mange tak for svaret
Af Sommer
Tak for svaret! Så kan det vist bedst betale sig at købe det af YouSee....

MEN DAMN HVOR ER DET DYRT AT HAVE DIGITALT TV! :|