ivandahl skrev:hej hjorten hvor fandt du data om pg7500 ?
og ved du om den har sd-kortlæser
mpeg 4 ved jeg ikke lige hvor meget jeg får brug for da jeg regner med snart at overgå til "net-tv" fra energimidt, men det ville da være et + at den understøtter mpeg4 hvis jeg skulle blive træt af min udbyder
har set et udemærket tilbud på pg7500 ved viva (godt nok importvare)
mvh ivan
edit- LG vinder i mine øjne pga. design og det skulle være en udemærket skærm til prisen 
Ja, har også set Viva. Lyder næsten for godt til at også at være godt med det tilbud de har. Kan du smide et link, jeg har mistet mit bookmark.
Jeg kan ikke huske hvor jeg så det med PG7500, men jeg er sikker på vores fælles ven google har noget at sige til det. Snakkede også lidt med LG efterfølgende (de havde selvfølgelig vanen tro en idiot af en sælger der mente at PG7000 selvfølgelig også havde MPEG4, men kom dog til at snakke med en der rent faktisk vidste noget).
PG7x000 har ikke SD-kort læser, men USB(2) og understøtter jpeg (og MP3), så de kan vise billeder via en kortlæser.
Det var også et af mine krav til nyt TV, og en af undskyldninger for mig til ikke at vælge Pioneer (selv om alle selvfølgelig ved den reelle undskyldning, nemlig prisen)..
Jeg er enig i det med et godt TV til prisen, men sort-niveauet er lidt noget lort på LG'erne, sammenlignet med Panasonic og Pioneer.. Ved godt at sort niveau langt fra er det eneste der gør et godt tv, men det er trods alt en relativ stor del af det...