Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dd
Hej,

jeg købte for 6-7 uger siden en HD-boks til Yousees kabel tv. Sammen med boksen købte jeg en mindre tv-pakke. I forvejen har jeg fuldpakken. Jeg fik fortalt, at jeg de første par uger ville kunne se samtlige kanaler, Yousee er udbyder af(som en slags reklame), hvorefter der så ville blive lukket for dem, jeg ikke har abonnement på. Men her 6-7 uger efter kan jeg stadig se alle kanaler (omkring 110 stk). Er jeg forpligtet til at meddele Yousee dette, eller kan jeg bare nyde det til de opdager det, uden at jeg kan blive hængt op på det ?. De burde vel være lukket efter 6 uger eller hvad ?
Af 123479
Det hele afhæger af din aftale med Yousee. Hvis du kun har indgået aftale om at betale for den lille pakke og Yousee giver dig alle deres kanaler, vil du aldrig kunne hænges op på det.

Så jeg synes bare, at du skal nyde det.

Oplevede det i øvrigt selv, da jeg boede på kollegium, at jeg havde fuldpakken i ca. 1,5 år, selvom jeg kun betalte for den lille pakke. Sikkert fordi den tidligere beboer havde fuldpakke og Yousee havde for travlt til at komme ud på kollegiet og lukke den ned. Det skulle nemlig gøres manuelt på selve kollegiet.
Af hansen91
nyd det... kender nogen som også har det sådan... ved ikke hvilken udbyder de har men... det er ikke dit problem at de ikk har fået lukket for den fulde pakke endnu...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Reelt så ved du jo ikke om Yousee har valgt blot at forlænge din prøveperiode. Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være din pligt at forespørge om det er en fejl - de har jo selv sagt at du får lov at prøve deres kanaler.

Jeg kunne se det umoralske i proceduren hvis en anden betalte for dig, eksempelvis hvis den forrige beboer i din lejlighed ikke havde fået afmeldt sit kabel-TV, men Yousee har jo selv givet dig denne pakke på prøve. De kan vel selv finde ud af at håndhæve deres prøveperiode-regler.
Af fhebo
En jurist ville nok sige at du balancerer mellem god tro og ond tro.

Men vi er ikke jurister og siger at Yousee har penge nok, så nyd du bare livet med dine mange kanaler ;)