Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Måske i butikkerne, men på nettet er priserne allerede presset.

Vi har faktisk her over sommeren haft ret lave priser på monitorpaneler og til dels også Tv paneler, fordi efterspørgslen har været lidt mindre end antaget, og man derfor har haft lagre der skulle tømmes. Man forventer, at efterspørgslen stiger igen her gennem efteråret og vinteren, men set i lyset af den globale finanskrise, kan der jo ske meget. Om det betyder, at priserne falder yderligere, kan da være en konsekvens, men du skal nok ikke forvente kæmpe prisfald på f.eks. 26 og 32 tommer skærme.

Prisfald herfra vil forløbe flydende, og i ny og næ vil man naturligvis se slagtilbud, men de største fald i den kommende tid vil nok ske på de helt store skærme <50 da efterspørglen på disse stadig stiger ret betydeligt.
Af oz1lly
Køb når du ikke gider at vente mere!

Der kommer billigere skærme til januar udsalg, og det er sansynligvis
de skærme som er lidt ældre, hr og fru jensen kender jo nok ikke forskel på nye eller gamle.

Jeg selv venter på:
sony 46w4500 eller 46z4500
måske philips 9703H (på papiret meget gode data, men flere indlæg tyder på at philips ikke er hot)

Og umiddelbart kunne jeg ikke se forskel på d.kontrast 2.000.000:1 på samsung og et tilfældigt sony, så? men måske er levetiden længere med backled.

jeg stod også forgæves i kø i merlin aalborg, men sikke tåber der stod for afviklingen, ca. 60 blev lukket ind den første time, så udsalg!

Men der er ofte penge at spare ved at købe en model lige under topmodelen
Mvh.
Gert
Af hansen91
okay

så tror bare jeg vil købe her snart

nogen der kender noget til ophæng...?

hvis den kan bære op til 32" men bære op til 35 kg
og man har et fjernsyn på 37" som vejer 34,5 kg kan den så godt
bære skidtet eller hva ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis dit TV virkeligt kun vejer ½ kg under max. belastningen, så ville jeg nok finde mig et andet beslag.
Af hansen91
oka... men de beslag er bare så satans dyre...

vil gerne have en med en bevæglig arm...

nogen der kender et sted hvor man få nogle billigere beslag...?

skal bruge et til et 37" px80
Af fhebo
Beslag der både kan tiltes og drejes er noget dyrt stads. På den anden side må det jo også gerne holde på den dyrebare skærm.

Befro har et bud på et beslag. Et Vogels EFW 6325 til kr 999, ved ikke om det lige passer til din skærm:
http://www.befro.dk/shop/vogels-efw6325-lcd-462p.html