Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kasper KK
Hejsa

Det nævnte TV har nogle specs. som jeg synes gør det ret interessant. Men er der nogle som har testet det, og dets håndtering af først og fremmest digitale signaler, men også analoge? Altså har det en god billedgengivelse i forhold til prisen?

Og vigtigs af alt udsender TV'et nævneværdig støj (som i larm, ikke billedstøj) når det er tændt med volumen skruet ned?

Mvh Kasper

PS. Hvilke større kæder forhandler mon Sony på fyn?
Af Kasper KK
Nogle der har købt det? Var rundt i odense i dag, men synes ikke at Sony lod til at være særligt udbredt, men jeg kunne da med glæde få lov til at købe noget Samsung eller LG :D
Af klynkeper
står og overvejer præcis samme skærm, har set det til 6300 inde på hifipriser. har googled på nogle review, og de få, jeg har set lader til at være ganske fornuftige. men selvfølgelig ville det være dejligt med nogle erfaringer omkring det :)
Af mhca
Jeg tror sagtens at I kan sammenligne 32V4500 og 37V4500. Eneste forskel er pixelstørrelsen, vil jeg mene.

Prøv at kigge rundt i de forskellige tråde om disse TV her i Tv-sektionen. Kig også i de tråde med forespørgsler om LCD-TV i denne prisklasse. Så vil I helt klart se nogle kommentarer.
Jeg har selv 32V4500, og jeg mener da at have kommenteret rundt omkring. Held og lykke.
Af flashman
Jeg har kig på Sonys 32v4500, men har et spørgsmål omkring beslag til væggen.

Mit eneste krav er at det skal holde og kunne dreje uden at "tilte" til højre/ventre når det er drejet..

Fjernsynet vejer 25kg, hvorfor jeg er i tvivl om Vogels "EFW 6245" (der har byrdevægt på netop 25kg) er fornugtigt? Alternativt skal jeg helt op og betale 1600,- for deres "EFW 6345"... - 1600 virker vildt dyrt når skærmen koster 5000.

Er der nogen der kan vejlede - og også gerne angive hvor tæt på væggen jeg kan få fjernsynet med disse to beslag fra Vogel.

Har nogen andre forslag til beslag der er gode, kan dreje og er billigere er jeg MEGET lydhør.

Mvh den forhåbentligt snart ophængte

EDIT: blev lige opmærksom på Vogels VFW 432 - er der nogen der har erfaring hermed? (pris lige under 900)
Af aros
Jeg har selv er 32v4500 og er meget tilfreds med det. Jeg undrede mig også over vægten inden købet, men fik telefonisk fra en butik at vide, at så meget mente de ikke at det vejede.
Efter købet kan jeg konstatere at det " kun" vejer 13 kg uden fod og 15,5 kg med fod (ifølge manualen )...