Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af toft
hej allesammen.

Nu vil jeg rigtig gerne bede om jeres hjælp. nu har jeg besluttet at investerer i en fladskærm. mit værelse er ikke speciel stort, så det skal være et 32 tommers tv. jeg skal både bruge skærmen til at spille på(ps3), og til at se film(blu-ray) og selvfølgelig tv på. jeg har selv set på modellen Sony KDL-32V4500. Ville hører om i havde nogle invendinger/forslag til andre skærme, da jeg ikke ved særlig meget om fladskærme. Det eneste der sådan set skal være er et digitalt signal, og så hd ready. Prisen må højst være 5500 kr, og skal enten være en 26 eller 32 tommer.

på forhånd tak hilsen michael :) .
Senest rettet af toft 22 sep 2008, 17:22, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Tue Holmgaard
Hej ...

Jeg står i præcis samme situation. TV til PS3/blu-ray/DVD på knægtens værelse (han er 11 år) ...

Vi havde egentligt lagt os fast på Sony KDL-32V4500 .... MEN ... så er det så lige at jeg kommer til at drømme om Panasonic TH-37PX80E (kun 400-500 kroner dyrere) ...

Vi har selv TH-42PX80E i stuen ... og jeg må bare falde på knæ og tilstå at det er det bedste billede jeg har set under 10.000,- ... PS3 på denne skærm er en drøm ...

Jeg har leget med den "u-spændende" tanke bare at købe eks. et VIEWPIA LM32IEB6 (under 4.000,-) MEN det tænder sku' ikke rigtigt !!!(faren er heller ikke uinteresseret i at spille PES09 på PS3) ...

HER ER SÅ MIT KOMPLICEREDE SPØRGSMÅL ...

Er det sindsygt at "smide" et super-fedt 37" Plasma til 6.000,- ind på et drenge-værelse ??????
Af jonashansen
Hej.
Jeg er 15 år og har lige købt panasonic px80
Alt for fedt tv!!!
du siger han kun er 11 år. Det jo op til dig selv om du synes det er en god ide.
Da din dreng kun er 11 år er han nok lidt ligeglad??
Men kæft det er en lækker skærm!!! :)
Af toft
ingen der har bedre forslag end Sony KDL-32V4500?
nemlig også tænk på det her, som er en anelse billigere: Philips 32pfl5403d.
Af Søren_b
Hey, jeg er en dreng på 15 som sultent har kigget efter et tv med præcis de samme krav som dine:)højst 5.000 og gerne 32 tommer.
Begge tv har jeg også haft kig på (men mest Phillips)
så et godt råd ville sgu være fantastisk.
Af Søren_b
Er 15 år, og har sparet samme længe så nu skal det være. Prisen må dog på ingen måde overstige 5000,-. jeg var derfor meget tilfreds, da jeg så phillips nedsat til 3999. I fona tager de jo også forbrugsforeningen, så man sparer vel så ydeligere 9 procent. Men http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSH ... EOqw803xiY
ser også godt ud. (især prisen:)
Af Søren_b
TYBO skrev:Du får langt bedre skærm ved at købe den v4500
http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=449585

Den philips er en rigtig gammel model som de desperat prøver at komme af med.
Så det ville være helt hul i hovedet at købe philips modellen?

Jeg kan ellers rigtig godt lide prisen, og mit behov for det fremragende billed er ikke så stort endda.
Er der eventuelt noget billigere end de to i nævner?