Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har et Samsung LE32S86BD (R) TV - og kan se at jeg har en "port" til udvidelse i siden. Kan den på en eller anden måde benyttes til udvidelse til en MPEG4-dekoder, så jeg ikke skal købe MPEG4-udstyr i form af ekstra boks/fjernbestjeninger osv?

Billede:
[img]http://www.kristiandyg.dk/Andet/DSC00244.JPG[/img]
Ved siden af den står der 'Common Interface'.

Ved godt, at det først bliver aktuelt i 2012, men alligevel... :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej. S86 har kun en MPEG2 dekoder i sin DVB-T tuner, så du kan ikke tage MPEG4 dekodede signaler med den. CI slottet er udelukkende til brug med betalingskanaler via DVB-T MPEG2.

Hvis der lanceres et MPEG2->MPEG4 CA modul, så kan du dog være heldig at dette kort kan bruges.
Af Dyg
Ok, tak for svar.

Ærgeligt, det ville ellers have været en bekvem løsning :)
Af martin_bn
Det bliver ikke først aktuelt i 2012 der kommer 3 nye tv kanaler i år 2009 når mpeg 4 starter!

Hvis der lanceres et MPEG2->MPEG4 CA modul, så kan du dog være heldig at dette kort kan bruges

Det gør der. alle Panasonic skærme har samme "indgang" og det er netop for at gøre skærmene klar til mpeg4
Af Dyg
Nice!

Hvor kan man komme til at købe sådan et modul/kort henne?
Af martin_bn
Dyg skrev:Nice!

Hvor kan man komme til at købe sådan et modul/kort henne?
Jaja ro på. Det findes ikke endnu ihvertfald ikke hvad jeg ved af. mener det er boxer der vil komme til at levere dem