Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mes
Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at kunne rotere mit tv, og gerne uden at skulle montere et vægbeslag. Kan det passe at jeg ikke kan finde en ordentlig drejeplade til store fladskærme noget sted?

I foden på PX80 er der en udskæring som ligner noget der kan bruges til en drejeplade, men syntes ikke Panasonic sælger en sådan?
Af Kratz
Nu har jeg ikke selv PX80 modellen, men i stedet PZ800.
Foden der følger med til dette TV kan dreje, og det vil jeg da umiddelbart også tro den fod som følger med PX80 kan. Eller misforstod jeg dit spørgsmål?
Af red_martians
Jeg ved at vogels laver meget solide standere der kan dreje temmelig meget. De er dog ikke de kønneste i verdenen, men passer på langt hovedparten af plasmafjernsyn, også dit.
Af TYBO
Det er sikkert det samme som til Toshiba...de billige modeller kan ikke dreje foden men de dyre kan.
Måske du kan få fat i en ejer af en PZ som har hængt den på væggen og ikke bruger sin fod og så købe den. Det kan være at de kan bruges.
Af Mes
Min fod kan bestemt ikke dreje. Andre PX80 ejere der kan bekræfte det?
Af Kratz
Faktisk har jeg netop valgt at hænge mit 42PZ800 fjernsyn op med omtalte vogel vægophæng...
Det er en super løsning synes jeg, selv om de er lidt peprede i prisen.

Derfor har jeg egentlig en panasonic fod i overskud. Jeg ved dog ikke om den passer på PX80'eren, og jeg har heller ikke helt gjort op med mig selv om jeg vil af med den. Jeg er en af de der overforsigtige typer der gemmer alting. Tænk nu hvis man fik brug for det en dag ;)
Af Mes
bump

Virkelig ingen der har fundet en billig måde at få deres PX80 til at dreje?

Eller er det mig der har samlet min fod forkert? Ved godt det er et dumt spørgsmål da der ikke var mange ben i det, men alligevel?
Af thomit
Jeg mener å ha sett dreieplater til å sette under TV, på en bordplate, i butikker som Biltema og Claes Olsson... har i dem i Danmark?