Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey

Jeg skal have købt et fjernsyn, 42".

Har kigget en del på Phillips 42PFL5603H, men har fået af vide af en ven, at jeg måske skulle overveje PX80?

Fjernsynet skal oftest bruges til at spille Playstation 3 og se parabol fjernsyn..

Hvad kan i anbefale jeg vælger, eller er der andre jeg skal kigge på?

Og hvis i kommer med et link til en evt. super forhandler, ville jeg blive super duper glad :)..

Mange tak for hjælpen

Hilsen
Lau
Brugeravatar
Af Andromedia
Jeg vil klart anbefale dig px80 af de to. Det er ikke bare langt bedre, det er også billigere.

Det eneste der taler imod skulle være hvis du vil bruge skærmen som PC monitor.
Af lau
Nu er PX80 jo kun HD-ready, hvor at Phillips er FULL-HD...

Det har intet at sige, eller hvordan er det at det foregår?
Forstår det nemlig ikke helt..
Af lau
Takker mange gange for hjælpen...

Køber et PX80...

Men lige til sidst, ville det være nice, hvis der var en der kunne sende et link til en god forhandler?
Af dkawa
vivashopping.dk eller komplett.dk er udemærket.

valgte selv komplett.dk til mit px80
Brugeravatar
Af kthomsen
Yup, og jeg har gode erfaringer med Cinemagic.dk og Mobiludsalg.dk.
Af Sommer
Her må jeg give de andre ret i PX80 - jeg så den køre i dag og den står fanme flot. Og Philips leverer altså ikke samme kvalitet billede på deres serie 5 (i mine øjne! Test aner jeg ikke, men jeg er ikke imponeret).
kthomsen skrev:Yup, og jeg har gode erfaringer med Cinemagic.dk og Mobiludsalg.dk.
Jeg siger også god for netop mobiludsalg.dk - taget i betragtning af at jeg fik skærmen billigst, fik jeg den dagen efter med en fragtmand (ikke engang PostDK) uden at betale ekstra - og endda da jeg havde et spørgsmål ringede Philip fra Mobiludsalg og sagde han havde bestilt et nyt kabel, samt en manual (begge manglede i æsken - paralelimport ;)) osv, men at han tog på ferie i morgen så hvis det ikke var dukket op i slutningen af næste uge skulle jeg smide en anden medarbejder en e-mail.

Jeg kan ikke forlange mere i hvert fald.. :)
Af lutuc
der er os prcdata, hvis du bor tæt på viborg.;)