08 okt 2008, 22:38

Hey folkens, jeg lægger an til at investere i en ny fladskærm snart, og dertil kunne jeg godt tænke mig at skifte over til digitalt TV. Mit mål er kanaler i så god kvalitet om muligt - jeg vil væk fra flimret, analogt møg! :P
I må meget gerne dele jeres erfaringer, hvis I er kunder hos nogle af de mange udbydere. Får I parabol eller kabel-tv? Er signalkvaliteten så god som lovet? Forsvinder kanaler fra tid til anden?
 Får I parabol eller kabel-tv? Er signalkvaliteten så god som lovet? Forsvinder kanaler fra tid til anden?
PS: Er der stadig problemer med udbydernes TV-bokse? Jeg kan huske skrækhistorier fra da Zaptor-boksen lige var kommet ud - så et forbrugermagasin i fjernsynet om en kunde, der havde oplevet, at kanalen var frosset
32 gange i løbet af én film! :S
PPS: Er der nogen er jer, der har Canal Digitals HD-pakke,for den ser meget tiltalende ud. Kan det passe, at den kan købes separat, eller skal man have den eller den anden pakke forogså at kunne få HD-pakken?
 Kan det passe, at den kan købes separat, eller skal man have den eller den anden pakke forogså at kunne få HD-pakken?

I må meget gerne dele jeres erfaringer, hvis I er kunder hos nogle af de mange udbydere.
 Får I parabol eller kabel-tv? Er signalkvaliteten så god som lovet? Forsvinder kanaler fra tid til anden?
 Får I parabol eller kabel-tv? Er signalkvaliteten så god som lovet? Forsvinder kanaler fra tid til anden?PS: Er der stadig problemer med udbydernes TV-bokse? Jeg kan huske skrækhistorier fra da Zaptor-boksen lige var kommet ud - så et forbrugermagasin i fjernsynet om en kunde, der havde oplevet, at kanalen var frosset
32 gange i løbet af én film! :S
PPS: Er der nogen er jer, der har Canal Digitals HD-pakke,for den ser meget tiltalende ud.
 Kan det passe, at den kan købes separat, eller skal man have den eller den anden pakke forogså at kunne få HD-pakken?