Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af gunder
Jeg oprettede for noget tid siden tråden omkring en Sun skærm, hvor jeg kom frem til at Dells 24" model måtte være sagen for mig. Men fra starten af var min plan at jeg gerne ville have 2 skærme. Jeg synes det bliver lidt 'overkill' at have 2x24" skærme (Ihvertfald for pengepungen!) så derfor overvejede jeg at købe 2x20" skærme istedet for måske ca. de samme penge.

Jeg har kigget på Dells hjemmeside, men alle de 20" og 22" skærme jeg kiggede på var med TN panel. Kan det virkelig passe at der ikke er nogen med PVA/MVA panel?

Har i nogen forslag til en eller flere skærme som er 20", IKKE har et TN panel, og er produceret af enten Dell eller HP? - Kravet med producenten skyldes at det er de 2 producenter som jeg kan få rabat hos igennem mit arbejde.

Venlig hilsen
Gunder
Senest rettet af gunder 08 okt 2008, 10:35, rettet i alt 1 gang.
Af Corax
Både 2007FP og 2007WFP hos Dell er med S-IPS panel.
Af gunder
Corax skrev:Både 2007FP og 2007WFP hos Dell er med S-IPS panel.
Men hvor kan jeg få fat i disse skærme? Jeg kan ikke finde dem på Dells side, der hedder modellerne 2009 istedet for 2007. Og de har alle TN paneler så vidt jeg kan se.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Prøv på pcbuyit.co.uk.
Af gunder
Ah ja! De har 2007FP modellen, men ikke den anden. Men 2007FP står absolut til en fornuftig pris!

Tusind tak for hjælpen, jeg går i tænkeboks om det er det jeg skal gøre. :)
Af Corax
De er også på dell.dk du skal bare ind under hjemmet og hjemmekontoret istedet for virksomheder.