Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ja som overskriften siger så blev dety en kort fornøjelse med det nye TV og surround system.
Lige præcis 2 uger og 3 dage så var der nogen uden nøgle der syntes de skulle låne det.
Så skulle én eller flere blive tilbudt følgende:

Panasonic 46PZ85
Panasonic SC-BT100
Olympus E510 dSLR kamera
1x Acer Apire bærbar pc
1x Dell bærbar
Sikkert en del andre effekter, overblik har vi endnu ikke....

Ja så må I da gerne kontakte undertegnede eller politiet, der er desværre nok bare ikke stor sansynlighed for tingene dukker op igen.

Situationen pt er derfor:
Indbrudskaderne kan først laves indenfor 4-6 uger så det giver jo tid til at finde ud af om de samme produkter igen skal købes.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det lyder trist. Ikke mindst at der er større skader der også skal repareres.
Af Sircajun
Ja det er da helt af helvede til folk ikke kan lade andres ting være.
Nu melder næste spørgsmål / beslutning sig: Skal jeg bare købe samme udstyr igen ? (var super tilfreds) Eller skal jeg gå en anden vej ikke mindst i tilfælde af jeg får besøg igen ? ( hvilket jeg ikke håber, men man kan jo ikke sikre sig 100% mod ubudne gæster)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg vil anbefale dig at købe samme skærm igen. En indbrudstyv er nok ikke mærkevaredyr og jeg tror ikke han lader skidtet hænge, blot fordi du vælger en anden model ;)
Af -jacob
Det gør mig ondt at høre, jeg har selv haft indbrud i min bil for derefter at få den stjålet et år senere, så jeg kender den forfærdelige følelse.
Det er nok bare en del værre når det er ens hjem der bliver krænket.
I disse tider skal man nok bare være glad for at der ikke skete nogen personskade...... O-O
Af thomit
Det eneste TV der kan gjøre deg enda mer tilfreds, er vel Pioneer Kuro?
Af Sircajun
Indbrud i bilen har jeg også været udsat for før, det er bestemt heller ikke sjovt.
Det værste er ikke de har været i alle vores ting men at de har været på min søns værelse, det kan jeg slet ikke have med at gøre, i hans skuffer og ting og sager.

Kuroen synes jeg er en anelse for dyr så det må blive PZ´eren igen (som jeg jo også synes er et fantastisk TV :)
..og dog kan få den nye Kuro 5090H til ca. 22K så hvis jeg skulle op i 50" så er den måske ikke så tosset....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Husk dog på, at prisen på 5090 ikke inkluderer højttalere eller fod/vægbeslag. Disse ting koster hhv. 1500 kr. og 1000 kr. oveni.

Edit: Nu mistede du vist også et surroundanlæg, kan det passe? Så kunne man nok spare højttaleren...