Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af CDG
Hej,
det er et godt forum og jeg har læst rigtig meget herinde før denne post...

Jeg skal købe et nyt TV og har kigget på:

Sony 32W4000 og Samsung LE37A676...

Jeg er klar over, at I anbefaler Plasma (PX80) og der er også en 37PX80.. men jeg vil gerne vælge bland de 2 nævnte LCD. Så venligst undgå at starte en tråd om Plasma contra LCD som set i andre indlæg. På forhåbd tak for det :-)

Når jeg læser testen her http://www.hdtvorg.co.uk/best_buy/lcd/best_buy_lcd.htm så forstår jeg ikke hvorfor Sony skulle være bedre end Samsung (dog 656 og ikke 676)

Hvis jeg læser det igennem så får Samsung en bedre anmeldelse end Sony.

Hvas er Jeres råd... Sony W4000 eller Samsung 676... jeg vil ikke have TV større end 37"

På forhånd tak for hjælpen
Af Virgilen
676 er en bedre skærm af de to. W4500 slår dog begge to med længder
Af tarok
Min erfaring er efter utallige besøg hos forhandlere og eget fejlkøb af tv - så vil jeg sig max. 32" til tv-kiggeri, når vi snakker LCD. Kun DVD, blu-ary, pc og HD dur på LCD > end 32" - men ikke SD tv,
Af CDG
Virgilen skrev:676 er en bedre skærm af de to. W4500 slår dog begge to med længder
Er der bare din mening eller kan du basere denne påstand med direkte erfaring/oplevelse?

Undskyld... men kan vi uddybe en smule i stedet for at "skyde" bemærkninger i luften? ;-) W4500 er ude af billedet, kan ikke få plads til 40", så emnet er stadig W4000 vs 676...

Mvh