Log ind med sociale netværk
29 sep 2008, 23:08
Priserne rasler stadig ned på PX80 serien. Men jo, det er ret billigt. Hvis man bor i storkøbenhavnsområdet, kan man dog også tage en tur forbi LCD Planet, hvor skærmen kan afhentes i deres butik (og man så sparer fragten fra Komplett): http://lcdplanet.dk/
30 sep 2008, 08:35
Rasmus Larsen skrev:Priserne rasler stadig ned på PX80 serien. Men jo, det er ret billigt. Hvis man bor i storkøbenhavnsområdet, kan man dog også tage en tur forbi LCD Planet, hvor skærmen kan afhentes i deres butik (og man så sparer fragten fra Komplett): http://lcdplanet.dk/Jeg var i LCD Planet i lørdags. Der overvejede jeg at tage et 42" PX80 med hjem, men det kunne ikke rigtig være i bilen, uden at det skulle ligge ned. Det sagde ekspedienten, at der ikke var nogen problemer med, det var kun de gamle plasmaskærme, som ikke måtte det. Forklarede at jeg havde 45min hjem i bil, men han holdt stadig fast på, at der ikke ville ske noget. Jeg tog IKKE chancen og bestiller den ved MobilUdsalg, når de får dem på lager igen, der er Panasonics pickup service nemlig inkluderet.
30 sep 2008, 08:58
Sikke en omgang vås. Problemerne med fragt af plasma-TV har ikke nogen relation til generationen af panelerne, men til at der benyttes forholdsvist tunge glasplader i skærmene, som kan knække under deres egen vægt. Dermed ikke sagt, at der er garanti for at panelet knækker, for de selvfølgelig forholdsvist robuste, men det kan altså forekomme.
Det er simpelthen ikke god rådgivning du har fået i butikken.
30 sep 2008, 09:05
yakken skrev:Sikke en omgang vås. Problemerne med fragt af plasma-TV har ikke nogen relation til generationen af panelerne, men til at der benyttes forholdsvist tunge glasplader i skærmene, som kan knække under deres egen vægt. Dermed ikke sagt, at der er garanti for at panelet knækker, for de selvfølgelig forholdsvist robuste, men det kan altså forekomme.Nej, jeg synes også at hans rådgivning var en anelse modstridende med, hvad jeg havde læst herinde.
30 sep 2008, 09:13
Selvom en skærm jo både er godt indpakket og i almindelighed kan klare en del før den går i stykker, så er problemet ved selvhentning, at du selv står med håret i postkassen hvis skærmen er defekt når du kommer hjem. Med en fragtmand kan du skyde sorteper videre.
Så sent som i sidste uge var der et indlæg herinde, med et PX80 der blev fragtet med PostDK på bumpede markveje, hvor skærmen intet fejlede ved ankomsten og den var fragtet på et forkert led.
Så sent som i sidste uge var der et indlæg herinde, med et PX80 der blev fragtet med PostDK på bumpede markveje, hvor skærmen intet fejlede ved ankomsten og den var fragtet på et forkert led.
30 sep 2008, 09:21
Rasmus Larsen skrev:Priserne rasler stadig ned på PX80 serien. Men jo, det er ret billigt. Hvis man bor i storkøbenhavnsområdet, kan man dog også tage en tur forbi LCD Planet, hvor skærmen kan afhentes i deres butik (og man så sparer fragten fra Komplett): http://lcdplanet.dk/Jeg bor i området og synes det er en fantastisk ide at hente det selv. Jeg er dog ude efter PX80'eren i 37" (eller måske endda 32", hvis den findes?) men synes ikke rigtigt de modeller føres af LCDplanet?
30 sep 2008, 09:28
Rocco skrev:PX80 findes kun mig bekendt i 37"+ og de fører ikke 37"eren i LCD Planet.Rasmus Larsen skrev:Priserne rasler stadig ned på PX80 serien. Men jo, det er ret billigt. Hvis man bor i storkøbenhavnsområdet, kan man dog også tage en tur forbi LCD Planet, hvor skærmen kan afhentes i deres butik (og man så sparer fragten fra Komplett): http://lcdplanet.dk/Jeg bor i området og synes det er en fantastisk ide at hente det selv. Jeg er dog ude efter PX80'eren i 37" (eller måske endda 32", hvis den findes?) men synes ikke rigtigt de modeller føres af LCDplanet?
30 sep 2008, 12:11
Yakken: Er du sikker på at PX80 ikke er mere robust end de andre plasmaskærme.
Kan huske at der stod i beskrivelsen af skærmen at den var lavet med robust front som godt kunne klare de knubs som kan forekomme når børn bruger den til at spille på og rammer skærmen....her tænker man nok på WII remotes.
Kan huske at der stod i beskrivelsen af skærmen at den var lavet med robust front som godt kunne klare de knubs som kan forekomme når børn bruger den til at spille på og rammer skærmen....her tænker man nok på WII remotes.
30 sep 2008, 12:53
Jo, det har du da vist egentlig ret i. Lige netop PX80 er lanceret med et slogan i den stil.
Det gør dog ikke den generelle betragtning om, at alle plasma TV sagtens kan tåle at ligge ned korrekte, men det antyder at især Panasonic har erkendt at der er et problem, som man kan arbejde med.
Det gør dog ikke den generelle betragtning om, at alle plasma TV sagtens kan tåle at ligge ned korrekte, men det antyder at især Panasonic har erkendt at der er et problem, som man kan arbejde med.
30 sep 2008, 22:13
Jeg har en bekendelse i denne forbindelse. Fik et tilbud på PZ800 fra en radio/TV mand i min andelsboligforening. Han kunne samtidig levere skærmen til døren, men den ankom i liggende stilling, da der ikke var plads til den kunne stå op i bilen.
Jeg var noget nervøs over denne 30 min. uautoriserede transport, men fjernsynet tog ikke skade.
Jeg kan selvfølgelig have været heldig...
Jeg var noget nervøs over denne 30 min. uautoriserede transport, men fjernsynet tog ikke skade.
Jeg kan selvfølgelig have været heldig...
01 okt 2008, 08:20
komplett har også en butik i københavn hvor man kan afhente px80 lander så på kr 6.390,- ialt. god pris
hvad med den model der hedder px80ea ? hvad står det for ?
hvad med den model der hedder px80ea ? hvad står det for ?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto