Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af malledk
Hey.. Har bestemt mig for at jeg vil have et fladskærms TV.

Jeg har fundet dette TV:

Sony KDL32V4000
Billede

Det skal primært bruges til at se film og fodbold (selvfølgelig :D) - og spille PS3
Afstanden fra hvor det skal stå, til hvor jeg skal sidde er lidt over 2 m. så det skal ikke være for stort.

Da vi har YouSee, har jeg tænkt mig at købe en HD-boks fra dem:
Billede

Hvad siger i, er det okay at bruge lidt over 7K på TV og HD-boks?
Af mhca
Personligt har jeg selv købt Sony KDL32V4500.
Hvad de helt præcise forskelle er på det og V4000 har jeg ikke styr på, men kunne forestille mig, at der var tunerne og MPEG4 understøttelse osv.

Det kan fås parallel-importeret til samme pris: http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... &Soegeord=

Jeg kan personligt godt acceptere at det er parallel-importeret, når jeg kan spare så meget sammenlignet med butiksprisen. Købte mit fra Vivashopping, der ligger i køreafstand fra mig, og det var en god oplevelse.

Om du med det TV kan spare dig selv fra boksen, må du selv lige undersøge. TV'et har i hvert fald både DVB-C og DVB-T tunere med MPEG4 understøttelse. Så du burde kunne slippe for at få en ekstra HD-boks og dermed have en fjernbetjening mindre.
Vil blot anbefale dig at overveje at købe TV via online handel og få lidt mere for pengene i form af en nyere model.

Mvh. Martin