Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af heima
Jeg har set på samsung LE37/A656 og LE40/A656, og jeg synes det er et fedt design, men er i tvivl om det er bedre end Sony KDL40W4500 eller Panasonic 40PX80E (begge fås vist i 37 tommer også)

Endvidere vil jeg sidde 3 meter fra tv'et som skal hænge på væggen, skal jeg så vælge 37 tommer eller 40 tommer?

Hilsen
Heima
Brugeravatar
Af kthomsen
Med 3 meter fra tv på væggen skal du da have mindst 42"!! O_O
Du vil ikke fortryde.
I mine øjne er det PX80 du skal have hvis du kan se bort fra design.
Af heima
42" det var stort, jeg har kun et 28" tv nu, så jeg mente det ville blive lidt for voldsom med et 40", men det er det måske ikke?

Jeg kan rigtig godt li designet på Samsung, men er Panasonic så meget bedre billedmæssigt at designet ikke er vigtigt?

Jeg har fundet på nettet på en hjemmeside der hedder cinemagic.dk, har nogle haft problemer med at købe der? Når der er parallel-import?
Af Tuborg4life
ja jeg ville også sige at hvis du har pladsen til en 42" så vil du ikke fortryde det.
Gå efter panasonic 42px80 der for du mest for dine penge
kig evt her hos totaltv http://www.totaltv.dk/piz.asp?id=4178&aID=16479
de har super service og hvis du melder dig i deres panasonic klub få du 30mdr garanti + 100% 0 pixels fejl garanti.

hilsen Le beer mastro :D tuborg4life
Af Kratz
Jeg gik selv fra 28 tommer til 42 tommer og sidder ligesom du 3 meter fra fjernsynet. Det er bestemt ikke for stort! Man vender sig lynhurtigt til den størrelse og kan slet ikke forstå man førhen kunne klare sig med mindre...
Brugeravatar
Af kthomsen
Har selv købt 42PX80 via cinemagic.dk. Brugte deres mulighed for forsendelse med budstikken næste dag, istedet for postdanmark.
Jeg bor i Storkbh. og cinemagic ligger i Sønderborg (ved ikke hvor deres lager er), og jeg havde TV'et næste dag kl.17 med budstikken, og det var fragtet ordentligt. Og så ringer de lidt inden de er der, så de kan være sikre på du er hjemme når de kommer.

Så nul problemer her, men jeg kan selvfølgelig kun tale for min egen oplevelse.