Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er Samsung LE32A665 et godt tv?

Super godt TV til de penge
Ingen stemmer
0%
Godt TV, men jeg kender andre der er lige så gode til de penge (NÆVN DEM!)
1
50%
godt, men der findes andre der er bedre til samme penge (NÆVN DEM!)
1
50%
Lad være med at købe det!
Ingen stemmer
0%
Hey :)

Jeg skal have et nyt TV og har kigget meget på LE32A656, som er et 32 LCD tv fra samsung se evt. link eller google det :D
Når men jeg har lige siddet og diskuteret med en af mine venner om dette TV, ikke er kanon godt til prisen ca. 6500 kr? Min ven siger at det er dårligt det ikke har 100Hz når det mest skal bruges til at se Blu ray og spille ps3 på...Men jeg ville ikke mene at det betyder så meget, men hvad syns du????
Evt. andre gode eller dårlige ting ved TV'et er også velkomne, for overvejer virkelig at købe det, og vil jo helst ikke købe et dårligt TV :(( :(

Link:
http://www.samsung.com/dk/consumer/deta ... A656A1CXXE
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
100 Hz har ikke så meget at sige - især ikke ved afspilning af BluRay da dette helst skal ske ved et helt multiplum af 24 Hz, hvilket 100 jo ikke er. Det lyder lidt som om din ven er forelsket i specifikationer, hvilket er ret farligt i fladskærmsverdenen.

Til 6500 kr. lægger TVet sig dog ret tæt op af Panasonic 42PX80, som vil give dig en bedre billedkvalitet. Igen - hvis du ser på specifikationerne, så vil du sikkert bemærke at det ikke er fuld HD, men jeg kan garantere dig for at fuld HD på et 32" TV også er uendeligt ligegyldigt uanset hvad du har tænkt dig at se på den. Det er simpelthen bare alt alt for småt til at udnytte den opløsning.