Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tewic
Hey, ville lige gøre opmærksom på at Zepto køre en pre-order kampange på deres Pantheon A42.

http://zepto.dk/Shop/LCDTVDetails.aspx?lcdtvid=742

Og et bonus spørgsmål, er den pengene værd? for til den pris for et 42" begynder jeg da for alvor at overveje at få mig et TV.

Mit behov er dog udelukkende til TV-out for at se film og evt. for at spille lidt spil (nok primært racerspil, evt strategi spil også).

Pt. "nøjes" jeg bare med en LG L227WT som jeg bruger til alt, men det ville da være lækkert med en stor skærm til filmene.
Af tewic
Det jeg egentlig er interesseret i, er om det er et godt køb, og hvad tilsvarende skærme (med samme billed- og bygningskvalitet) koster.. for det kan jo være at det har elendigt billede.

Læste dog en test af tv'et her:

http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=9371

Som jeg kan se de melder de at det er middelkvalitet, men prisen i betragtning er det svært at få noget bedre i det prislag.
Af Schrum
Altså nu kender jeg ikke til Zeptos skærme, men ville klart anbefale dig at smide en tusse mere, og så købe Panasonic 42"PX80 ;)
Af TYBO
Da ikke når han skal bruge den til hans PC.
Af Schrum
TYBO skrev:Da ikke når han skal bruge den til hans PC.
PC, ser ingen pc-nævnelse, medmindre det er TV-Out, sry O_O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
tewic skrev:Det jeg egentlig er interesseret i, er om det er et godt køb, og hvad tilsvarende skærme (med samme billed- og bygningskvalitet) koster.. for det kan jo være at det har elendigt billede.
Bum bum... hvor billigt skal et ringe TV være før det er et "godt køb"? Zepto har aldrig imponeret mig med billedkvalitet - selv ikke på deres "high-end" modeller med strobelys, alukanter og fartstriber. Jeg ville gå efter en mindre model fra eksempelvis Samsungs nye 6-serie eller spare sammen i et par måneder mere.
Af tewic
Schrum skrev:
TYBO skrev:Da ikke når han skal bruge den til hans PC.
PC, ser ingen pc-nævnelse, medmindre det er TV-Out, sry O_O
Det er godt nok fra PC jeg vil bruge det. Gider alligevel ikke se TV :P

Men okay Yakken, du har nu nok ret, det er vist også bedre jeg spare de penge når det ikke er et kæmpe behov for mig.