Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kleves
Weeee - Så fik jeg endelig købt ny flad :)

Og hvor er det dog et kanon billede det leverer - Jeg får helt tårer i øjnene ;)

Celtic-Aab her i aften på analogt signal - lækkert - både resultat og billede.
Digitalt signal på TV2 - Super billede.
Opscaleret til 1080P via min DMR-EX87 - så lidt Star Wars 3 - for hunna da et billede det leverer.

Det jeg vil sige her er: Tusind tak til dette forum for hjælp til valg af TV.

Nu går jeg så og venter på Pana's nye SA-bx500 surround-receiver så jeg kan få lyden med :)
Af Peiter@work
Og prøv så at smide en Blu-ray film på ... Cry me a river ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tillykke med købet.

Skulle du få lyst at vise dit setup frem, så har vi en tråd øverst her i forum til netop det formål.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Tillykke med købet. Når du har fået kigget lidt mere Tv, så håber vi at høre lidt tilbagemeldinger ;) Det gavner med sikkerhed også de andre brugere her i forum.

Den første succesoplevelse startede da hvert fald i går aftes med AAB. Det er godt gået! Jeg er dog inkarneret FCK fan, men noget europæisk succes har vi brug for herhjemme.
Af kleves
Jeg takker :)

Har lige set lidt af BILER - stadig kun på DVD - men hvor er det dog imponerende det der bliv leveret.
Ang. billeder kunne det sagtens tænkes senere - vi er ikke helt færdige med indkøbene til stuen - vi mangler en ny reol. Det er squ svært at finde noget som kan bruges.

Efter hvad Peiter skriver glæder jeg mig enormt til at få købt en BlueRay - desværre har konen også 'lidt' at skulle have sagt der såe...jeg må vente :(

Jeg har tænkt mig det skal være en PS3'er bl.a. fordi den også kan bruges som trådløs mediacenter(eller en slags) - kender i noget til den? er den god nok? Kan man bruge det der Bluray Live på den?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Angående PS3:

Jeg bruger selv mediecenter funktionaliteten og det fungerer fantastisk godt. Alt det kræver, er trådløst netværk i hjemmet fra f.eks. en trådløs router og et program installeret på de Pc'er, hvor der skal deles ting. Du kan f.eks. benytte TVersity, som jeg selv er stor tilhænger af.
Her vælger du hvilke billeder, musik og film du vil "dele", som så kan findes henne på PS3'en og streames live.

PS3 er også blandt de få 2.0 profile Blu-Ray afspillere på markedet og den understøtter derfor også BD Live.

Om den er god nok er selvfølgelig et spørgsmål om krav, men det er absolut den Blu-Ray afspiller på markedet, hvor man får mest for pengene. Den fungerer upåklageligt, har væsentlig bedre funktionalitet end de fleste BD afspillere og så er den lynhurtig.
Og så skader det jo heller ikke, at den er en ganske underholdende spillemaskine ved siden af. Specielt når Gran Turismo 5 udkommer 8)
Af kleves
Det lyder jo lige præcis som sådan en jeg har brug for - jeg ser nemlig en del TV-serier ude på min Pc og det vil jo være en del mere behageligt at kunne se dem inde i stuen :) :)

Tak for svaret
Af JKay
Husk på at PZ80 ikke har digital koaxial ud for lyd. Så skal man op i PZ85 for at få det med. Jeg skal nemlig selv bruge det for at få surround ud til mit anlæg. Har endnu ikke set et TV med HDMI ud!