Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af henrikhp
Hej

Mine forældre skal have et TV i soveværelset og har bedt mig om at finde ud af hvilket!

Det skal være enten være 23 eller 26 tommer LCD og ellers er der ingen egentlige krav da de ikke kan se forskel alligevel. Derimod vil jeg gerne have at de får så meget som muligt for pengene, derfor henvender jeg mig her!

Hvis man siger en maks. pris på 3.000 hvad er så det bedste køb?

Hvis man har en maks. pris på 4000 hvad er så det bedste køb?

Hvis man har en maks. pris på 5000 hvad er så det bedste køb?

Håber er er nogen der vil hjælpe mig/dem... :)

Mvh Henrik
Af TYBO
Se om der er plads til en 32"...dem under har dårlige paneler og koster ca.det samme som en 32".
Af mbk
Viewpia 19" har fået rigtigt gode anmeldelser. Mon dens storbrødre (22", 26") ikke også er lige så gode.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har selv haft Viewpias Tv stående noget tid, og jeg synes det er ganske udmærket til børneværelse, soveværelse, køkken og lignende formål. Den fås desuden med indbygget DVD, hvilket er noget jeg tror mange vil sætte pris på.
Af rbb
mbk skrev:Viewpia 19" har fået rigtigt gode anmeldelser. Mon dens storbrødre (22", 26") ikke også er lige så gode.
Nej.
De har af en eller anden grund fået gode anmeldelser. Jeg har haft 3 forskellige 22" Viewpia og ingen af dem virkede.
Samtidig er betraktningsvinklen for ringe. Specielt vertikalt. Når jeg lå i min seng, 2,7 m fra tvet, kunne jeg ikke se billedet når tvet hang i 1,6m højde.
Nu er jeg kommet af med det, dejligt.
Jeg vil dog sige at globevisions service er god, de er hurtige til at se på fejlene.

Jeg har nu købt et Samsung Le26A456, hvilket jeg itv. er meget glad for. :)
Prisen er lige smuttet under 4000 kr. SHG sælger det til 3599 kr.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Typisk så er de mindre skærme jo baseret på TN teknologi, hvilket vil sige at betragtningsvinklerne (især vertikalt) er meget begrænsede. Dette bliver der også gjort opmærksom på allerede i andet indlæg.