Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af 9850
Hej.

Nu har jeg i et par uger forsøgt at finde rundt i "fladskærmsjunglen", men er egentlig bare blevet mere forvirret.

Jeg skal ikke have det mest tekniske eller smarte, men et 17' fladskærm, der kan dække ens behov ved office programmer, billedredigering, små videos m.v. Vores computer er ikke en spillercomputer, hvorfor der ikke her stilles de største krav.

Samtidigt med, at jeg helst vil have det bedste er jeg ikke indstillet på, at skulle give en formue for skærmen. Hvad bør jeg vælge og hvorfor?
Af sol_jakobsen
9850 skrev:Hej.

Nu har jeg i et par uger forsøgt at finde rundt i "fladskærmsjunglen", men er egentlig bare blevet mere forvirret.

Jeg skal ikke have det mest tekniske eller smarte, men et 17' fladskærm, der kan dække ens behov ved office programmer, billedredigering, små videos m.v. Vores computer er ikke en spillercomputer, hvorfor der ikke her stilles de største krav.

Samtidigt med, at jeg helst vil have det bedste er jeg ikke indstillet på, at skulle give en formue for skærmen. Hvad bør jeg vælge og hvorfor?
hvis du vil have en 17 tommer så køb den billigeste... næsten iingen nye teknologier bliver implamenteret i 17 tommer skærme længere, og der er generelt ikke megen forskel på dem. Køb den billigeste 8 - 12 ms 17 tommer du kan finde.....
Af 9850
Hvorfor bliver der ikke implanteret nye teknologier i 17 tommers? Har ellers fået oplyst, at der generelt er et bedre billede på en 17 tommers i forhold til en 19 tommers......

Endvidere kan jeg ikke forstå, at man får oplyst at man bør vælge en skærm med så lav ms som muligt, men har ligeledes læst, at hvis ikke skærmen skal bruges til de nye og avancerede spil, så bør man ikke vælge en skærm med 4 sm.