Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Malene
Hej

Jeg står og skal ud på det famøse fladskærmsmarked, og har (næsten) bestemt mig til en 32LG5000. Jeg har dog læst diverse test af skærmen, og et problem den får kritik for er "motion blur" ved specielt gaming og sport.

Jeg kan dog ikke regne ud hvor meget det ses når det er alm tv-kiggeri og dvdfilm der kommer på :s Jeg ser så godt som aldrig sport, og har heller ingen spillekonsol.

Mit spørgsmål er så om der er nogen der har forslag til filmsekvenser og tv udsendelser man evt kunne brænde og tage med ned i butikken og se med sine egne øjne hvor galt det står til ;). Det kunne også være fedt at få tjekket sortniveau og lign. når jeg nu er ved det ;;)

Håber nogle kan hjælpe, jeg ved kun at "vild med dans" så elendigt ud på min venindes fladskærm, men det er vist også en meget billig prosonic-model, så jeg håber at LGen kan klare det noget bedre....

Malene
Af Nick_S
Hej Malene.
Hvor har du set skærmen henne og til hvilken pris?

Jeg kender skærmen rigtig godt, og vil bestemt ikke sige den er dårlig, men blot at der rimelig sikkert er bedre alternativer rent billedmæssigt, og formegentlig indenfor samme prisramme :)
Af Malene
På nettet kan den fås til 4444 kr. Jeg har set skærmen i merlin, men dog i en 42-model. Ved godt det ikke er helt det samme, men de har ikke den anden hjemme, den skal bestilles

Hvilke alternativer har du? det er jo altid rart med andre input ;)
Malene