Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Monsen
Hej alle.

Er blevet træt af mit gamle crt tv, som er alt for lille. Har kigget en del på px80, som er blevet anbefalet vildt mange gange. Syntes også den er rigtig lækker, men har simpelthen bare ikke pengene til den. Er der ikke nogen der kender til et lidt billigere alternativ? Kan man ikke få et tv, der er et par tusinde billigere, og som stadig er tåleligt at se på?

På forhånd tak for svarene.

Monsen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tag det ikke ilde op, men hvis PX80 er for dyr, så skulle du måske vente lidt med at købe?

Af alternativer kunne du se på Samsungs nye plasma TV eller LG PG6000 serien.
Af Viva1
Yak,..

så må du heller ikke tage det ilde op :-)

men disse modeller koster en sjat mere en px80 drengen. Dog giver jeg dig ret i din første linie.

Monsen... du skriver ikke om det er 37 eller 42. Ud fra at du henviser til test af px80 her på flatpanels antager jeg det er 42", da det er den som der skrives mest om.

Gå ned i 37" eller hop ned i 42PX8. Du får dog ikke samme nievau som px80.
Af TYBO
Jeg er enig med Viva...ta da PX8 i 42" til 5999 i elgiganen på mandag.
Brugeravatar
Af azrael
El-Dværgen har TH-42PX80E til kr. 5999 i denne uge. Så kan det vist ikke blive meget billigere...

Bemærk for øvrigt, at der på forsiden nævnes PX80, mens der inde i selve avisen nævnes PX8. Jeg ved godt, hvad jeg ville gøre krav på... :p
Senest rettet af azrael 07 sep 2008, 22:49, rettet i alt 1 gang.
Af TYBO
Det er PX8 og ikke PX80 som der står som fejl på forsiden :)

Tag den med hjem og prøv den i 14 dag..du kan altid returnere den og få pengene igen.
Brugeravatar
Af azrael
Hvem siger, at fejlen ikke er inde i avisen? Forsiden er slået betydeligt større op... ;)

Desuden står der "Førpris kr. 11.999". PX8 har aldrig kostet så meget. Det har PX80 til gengæld som vejl. udsalgspris.
Af TYBO
Beskrivelsen af den på side 13 svare til px8.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Viva1 skrev:Yak,..

så må du heller ikke tage det ilde op :-)

men disse modeller koster en sjat mere en px80 drengen. Dog giver jeg dig ret i din første linie.
Hmmm... jeg var da overbevist om at Samsung havde en plasma-model der var billigere end PX80? Jeg er for doven til at gennemsøge prisdatabaserne lige nu...
Af martinlk
Jeg var tilfældigvis i El-Giganten i dag. Det er PX8 og *ikke* PX80 de har på tilbud. Desværre.
Af TYBO
selvfølgelige er det det...men nemmere at tjekke deres hjemmeside :)
Af martinlk
Det var også bare rent tilfældigt, at jeg kom forbi. Havde skam ikke i sinde at købe, eftersom jeg allerede ejer et PX80.