07 sep 2008, 16:06
Hvilket af disse Panasonic fjernsyn ville i vælge til alm. tv-kiggeri og Playstation 3 brug?
Rasmusdc skrev:jeg må tilslutte mig, har leget med begge paneler, i helt ren form, uden ramme eller noget, i testsituationer (ikke mig der skulle teste, men fik lov til at sidde og rode lidt med dem)..Jeg er så en af dem der ikke kan se forskel på HD materiale - hverken på 3m eller 2m afstand !
Ved blindtest (hvor man ikke ved hvilken det er man ser på) så valgte jeg faktisk at PX80 havde mere skarphed og mere naturligt udseende, ved DVD og ved SD signal fra tv.
Dog PZ var klar vinder selv ved 3 meters afstand ved hd materiale.
og som tidligere nævnt, så er PX80 ubrugelig til PC input, pga skaleringen, det er slet ikke kønt med tekst på den 4:3 opløsning som kører 16:9, man kan faktisk ikke finde et område det ser godt ud i.
Til hvad jeg bruger mit tv til, ville PZ80 være det klare valg (ser meget sjældent Tv, mest hd materiale og konsol hvis det er). SD er på vej ud, og at kunne køre Bluray uden skalering, men også fremtidlige konsol kilder, som forHÅBENTLIG kører de rigtige 1920x1080 og ikke skalere i boksen. ville for mig være at foretrække.
Men er det pengepungen der klør så er PX80 som sig selv, et fint tv, selv tilbage i PV60 tiden var det et af top konkurrenterne, dog dengang med de grufulde purplesnakes eller purple banding eller hvad man kalder det
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.