Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kn0s
Hej i hytten. jeg skal have ny skærm til omkring 13-14k max.

ser på Sony 46w4000 og Panasonic TH 46PZ80.

Sony'en vil jeg nok købe ved hifiklubben, men med pana'en er jeg lidt på bar bund. kærsten vil ikke høre tale om at købe på nettet. så mit spørgsmål er, om der er nogen der kender til en bix, hvor de sægler Panasonic TH 46PZ80 til en god pris ? bor i Silkeborg BTW. kan se man kan hente den ved SHG for 13.489kr, men er ikke helt tryk ved dem mere :(( nogle forslag ?
Af zyckelmaster
Må det slet ikke være på nettet - eller blot ikke parallelimport?

Jeg spørger fordi NB radio er officiel panasonic-center, og de har vist i øjeblikket en af de bedste priser på PZ80 i 46" (blandt panasonic-centre) - se link http://www.nbradio.dk/shop/panasonic-th ... rer=kelkoo

Men hvis I absolut vil ud og købe skærmen i den fysisk butik, så er der jo nok lidt langt til Roskilde (hvor NB radios fysiske butik ligger). Prøv http://panasoniccenter.dk/ - der kan du finde en lokal forhandler.
Af Kn0s
problemet er at kæresten lever i stenalderen, stoler ikke på noget fra nettet. jeg køber selv stort set alt elektronik på nettet. men denne gang skal hun give det halve, så jeg bliver nok nød til at slæbe hende med ind i en fysisk butik. men er dog ikke glad for at give 15k for noget man kan få til 13k. det er lige meget om det er en net butik bare man kan køre der hen og hente det, det fatter hun sgu ikke forskel på :p
Af -jacob
Nu får jeg nok på puklen, men jeg kan godt følge din kæreste. kald mig bare gammeldages, men jeg synes det er rart et komme i en butik, hvor jeg kan få råd, og kan se f.eks tv ved siden af hinanden, og sammenligne fordele og ulemper.

Jeg har også et sted hvor jeg kan henvende mig ved evt klager eller reperation af udstyret istedet for at skulle sende en 46".

Det et rigtigt, at det måske virker lidt fjollet at betale mere i en butik når man kan få det billigere på nettet. Problemet er jo bare at butikkerne har nogle ekstra udgifter, og derfor ikke kan hamle op med nettet, og hvis alle efterhånden handler på nettet, så forsvinder butikkerne, og ovennævnte fordele.
Hvis man mener man kan leve uden det, så er det jo bare at fortsætte nethandlen, men det er nok noget dybt indgroet at ville handle i butikker, så vær ikke for hård ved din kæreste...

Husk at du faktisk er så heldig at have en kæreste der ikke kun har sagt ja til en 46", hun har ydermere sagt ja til at betale halvdelen.
Og du får unægteligt mere for jeres fælles 15.000 i butikken end hvis du skulle handle for dine 7.500 på nettet.

Så du skal på alle TV fattige mænds vegne give din kæreste et ordentligt smækkys, og drøne ned i lige den butik hvor hun vil handle, og købe en SONY 4500 hvis i kan modtage digitalt TV, eller PANASONIC hvis i kun har adgang til analogt TV.
Brugeravatar
Af kthomsen
Jeg synes nu ikke det er nemmere at håndtere f.eks. elgiganten eller fona når man har problemer contra f.eks cinemagic.dk på nettet. Ungerne der er ansat i butikkerne fatter nul alligevel og servicen er kun god indtil du har taget dit køb med ud af butikken.

Kn0s, du må sq tage bukserne fra kæresten og selv tage dem på igen! :D
Af Kn0s
nå, var nede i hifiklubben idag, de havde en Toshiba 46XF355 til 15k, det var en demo. den har ikke alt i fancy tuner, men det er jeg også lidt lige glad med. har ingen problem med en HD box med HDD. nogen der har noget positivt/negativt at sige om den, kontra sony ?