Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Glenn-dk
ER DER IGEN DER KAN HJÆLPE????
Af zyckelmaster
De nye lcd-skærme fra Pioneer er ikke officielt kommet til Danmark endnu (det er en parallelimporterede skærm du har fundet), så der er formentlig meget begrænset erfaring med dem endnu.

Og pioneer er har ikke produceret lcd-skærme før, så der er heller ikke nogen gammel referenceramme.

Omvendt er der vist ingen tvivl om, at forventninger til de nye lcd-skærme fra Pioneer er høje, netop fordi det er Pioneer-skærme.

Med andre ord - det er formentlig en rigtig god skærm (fordi det er Pioneer), men jeg har praktisk erfaring...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Glenn-dk skrev:ER DER IGEN DER KAN HJÆLPE????
Det er ikke velset at bumpe sin tråd, blot fordi man ikke har fået hjælp på under 2½ time.

Som zyckelmaster skriver, så er skærmen ikke lanceret herhjemme endnu, og der foreligger ikke nogen reviews af den på nettet ud over de kommentarer man kan finde fra folk, der har set skærmen på udstillinger.

Det forventes af skærmen bliver blandt de bedste LCD skærme på markedet, men der kan jo sagtens komme nye modeller fra andre producenter der kan matche Pioneers model inden lanceringen.
Af Sparshop
zyckelmaster skrev:De nye lcd-skærme fra Pioneer er ikke officielt kommet til Danmark endnu (det er en parallelimporterede skærm du har fundet), så der er formentlig meget begrænset erfaring med dem endnu.

Og pioneer er har ikke produceret lcd-skærme før, så der er heller ikke nogen gammel referenceramme.

Omvendt er der vist ingen tvivl om, at forventninger til de nye lcd-skærme fra Pioneer er høje, netop fordi det er Pioneer-skærme.

Med andre ord - det er formentlig en rigtig god skærm (fordi det er Pioneer), men jeg har praktisk erfaring...
Blot til info:

De varer vi sælger er IKKE parallelimporteret.

32 og 37" er kommet ud til butikkerne.
Brugeravatar
Af Glenn-dk
Tak for svarne...Tror nok jeg bestiler det iden 20dage... :)
Af Virgilen
Indeholder skærmen DVB-C tuner som understøtter mpeg4?
Brugeravatar
Af Glenn-dk
Fik mit Pioneer KRL 37T i dag...Og er meget lykkelig.. :p
Af fiskerendk
Jeg overvejer at købe 46V'eren når den kommer. Hvad syntes du om skærmen?